Guía DocenteCurso Facultade de Socioloxía |
Mestrado Universitario en Políticas Sociais e Intervención Sociocomunitaria |
Asignaturas |
Políticas de atención ás persoas maiores |
Avaliación |
|
|
Datos Identificativos | 2017/18 | |||||||||||||
Asignatura | Políticas de atención ás persoas maiores | Código | 615525024 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Segundo | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Discusión dirixida | A4 A5 A6 A21 A24 B2 B14 B18 C5 C6 | Participación activa na clase (10%) Preparación das lecturas para os debates de cada unha das sesións (15%) |
25 |
Seminario | A4 A5 A6 A21 A25 A26 B2 B7 B13 B15 B18 C1 C3 C5 C6 | O traballo que se realizará para a materia consistirá nun traballo grupal sobre o análise dunha política social ou a proposta ou análise dun programa ou modelo de intervención para persoas maiores e/ou dependentes, que se presentará oralmente no seminario, pero tamén se fará unha achega do mesmo por escrito. Para a modalidade online a presentación oral do mesmo se poderá realizar en formato non presencial, contemplando a posibilidade de distintos medios tecnolóxicos dispoñibles. Para avaliar os traballos presentados polo alumnado se terán en conta os seguintes criterios de avaliación xeral: PRESENTACIÓN ESCRITA Estrutura: coidado da presentación (respecto polo formato), organización do contido, claridade expositiva e corrección gramatical. Contido: Grao de comprensión das ideas básicas da materia Dominio conceptual e uso apropiado do vocabulario da materia Emprego de fontes bibliográficas variadas (distintos autores/as, distintos formatos e distintas perspectivas sobre un mesmo tema) e corrección na citación das fontes Capacidade de relación dos contidos Coherencia entre os diferentes apartados Grao de afondamento de cada un dos apartados e relación co abordado na aula. PRESENTACIÓN ORAL Relevancia, pertinencia e organización coherente dos contidos expostos Emprego de medios audiovisuais ou outros recursos como apoio Nivel de coordinación do grupo ao expoñer (que reflicta un traballo colaborativo, non unha suma de partes) Nivel de comprensión dos contidos básicos Claridade expositiva |
35 |
Proba de ensaio | A2 A4 A5 A6 A21 | Modalidade presencial: A avaliación consistirá na realización dun ensaio crítico sobre un dos temas do programa. Modalidade online: A avaliación consistirá na realización dun ensaio crítico sobre un dos temas do programa. |
40 |
Observacións avaliación | |||
Recoméndase Débese facer un uso sostible dos recursos e a prevención de impactos negativos sobre o medio natural. Débese
|
|