Traballos tutelados |
A13 A14 A17 A21 B4 B13 B27 |
Os traballos realizados, referidos a un tema o subtema do programa, forman unha parte importante da calificación final do alumno que asiste e participa na clase regularmente. Nesta proba valóranse tanto os coñocementos e habilidades adquiridas, como a capacidade para crear algo novo a partir da información aprendida, da búsqueda de interrelacións ente as partes ou elementos dos coñocementos.
NON SE ADMITEN TRABALLOS NON TUTELADOS POR OS PROFESORES.
O traballo de búsqueda e crítica de difentes fontes fundamentales e estadísticas, debe realizarse en tempo e forma, tal como se acorde ca profesora da materia. Por tanto, a tutela, os plazos e o modo de entrega dos mesmos serán de obligado cumprimento.
Nesta actividade se valora a búsqueda e o manexo de fontes documentáis, o coñocemento e interpretación das mesmas, a profundidad do análisis, así como as conclusións e as referencias bibliográficas. Ademáis, teráse en conta a capacidade de análisis e síntesis e os argumentos realizados polo estudante.
Na presentación oral, de ditos traballos, valórase o interés, dominio e síntesis expositiva.
|
22 |
Análise de fontes documentais |
A13 A14 A17 A21 A35 B3 B4 B13 B27 C8 |
Para a avaliación do análise de fontes documentais o alumnado terá que presentar a lo menos un documento escrito, tal como se acorde co docente da materia. Neste análise valorase as capacidades comprensiva e de síntese. |
10 |
Actividades iniciais |
A1 A35 C8 |
Os Nestas actividades oriéntase aos estudantes no desenrolo dos contidos da materia, nos requisitos e prazos para superar a mesma, polo que considerase importante a asistencia dos alumnos e alumnas e a súa participación.
|
3 |
Para o alumnado con recoñecemento
de dedicación a tempo parcial y dispensa académica acordárase a principio de
curso un calendario específico de titorías compatible coa súa dedicación. Ditos alumnos deberán realizar ao
menos un traballo tutelado, un escrito relativo ao análise de fontes de
documentación é a proba obxectiva. Debido a diversidade de casos que se poden
presentar, isto é, segundo a
posibilidade de asistir as sesións iniciais, a un número determinado de clases maxistrais ou a
ningunha clase, elaboraríase un exame
(proba obxectiva) específico para ditos alumnos, de tal xeito que podan
compensar os porcentaxes de avaliación asociados a asistencia presencial na
clase.
|