Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Capacidade para utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida |
|
|
CC3
|
Capacidad para aplicar los conocimientos adquiridos y su capacidad de resolución de problemas en entornos nuevos o poco conocidos dentro de contextos más amplios (o multidisciplinares) relacionados con su área de estudio. |
|
BC13
|
|
Capacidade para integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos |
|
BC14
|
|
Capacidade para comunicarse de forma efectiva nunha contorna de traballo |
|
BC4
|
|
Capacidade para traballar de forma efectiva nunha contorna de traballo |
|
BC5
|
|
Capacidade de análise e síntese |
|
BC9
|
|
Capacidade para organizar, planificar e resolver problemas relativos ao departamento de navegación |
|
BC11
|
|
Capacidade para coordinar as operacións de procura e salvamento |
AJ4
|
|
|
Capacidade para establecer os sistemas e procedementos do servizo de garda |
AJ5
|
|
|
Capacidade para analizar as medidas que procede adoptar en caso de emerxencia da navegación |
AJ9
|
|
|
Capacidade para vixiar e controlar o cumprimento das prescricións lexislativas e das medidas para garantir a seguridade da vida humana no mar, a protección marítima e a protección do medio mariño. |
AJ16
|
|
|
Capacidade para manter a seguridade e protección do buque, da tripulación e os pasaxeiros, así como o bo estado de funcionamento dos sistemas de salvamento, de loita contra incendios e demais sistemas de seguridade |
AJ17
|
|
|
Capacidade para elaborar plans para continxencias de control de avarías, e actuar eficazmente en tales situacións. |
AJ18
|
|
|
Capacidade para organizar e administrar a atención médica a bordo |
AJ20
|
|
|
Posuír e comprender coñecementos que aporten unha base ou oportunidade de ser originais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación |
|
BC12
|
|
Que os estudantes saiban comunicar as suas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sin ambigüidades |
|
BC15
|
|
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en grande medida autodirixido ou autónomo. |
|
BC16
|
|
Capacidade para dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita nun idioma estranxeiro |
|
|
CC2
|
Capacidade para aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidas dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo |
|
|
CC10
|
Capacidade para integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos |
|
|
CC11
|
Capacidade para a utilización das cualidades de liderado e xestión |
AJ19
|
|
|