Guía DocenteCurso Escola Técnica Superior de Enxeñeiros de Camiños, Canais e Portos |
Mestrado Universitario en Enxeñería de Camiños, Canais e Portos |
Asignaturas |
Cimentacións especiais |
Competencias do título |
Datos Identificativos | 2017/18 | |||||||||||||
Asignatura | Cimentacións especiais | Código | 632514032 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Código | Competencias / Resultados do título |
A16 | Coñecementos de Xeoloxía e Xeotecnia e a súa aplicación na análise de problemas relacionados co proxecto, construción, mantemento e explotación de todo tipo de estruturas e obras relacionadas coa Enxeñería Civil. Aplicación dos coñecementos fundamentais da Mecánica de Solos e das Rochas para o desenvolvemento do estudo, proxecto, construción e explotación de cimentacións, desmontes, terrapléns, túneles e demais construcións realizadas sobre ou a través do terreo, calquera que sexa a natureza e o estado deste, e calquera que sexa a finalidade da obra de que se trate. |
B1 | Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun xeito que terá que ser en gran medida autodirixido ou autónomo. |
B6 | Resolver problemas de forma efectiva |
B7 | Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo |
B8 | Traballar de xeito autónomo con iniciativa |
B9 | Traballar de forma colaborativa |
B11 | Comunicarse de xeito efectivo nun ambiente de traballo |
B16 | Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse |
B18 | Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade |
C7 | Apreciación da diversidade |
C12 | Capacidade de análise, síntese e estruturación da información e das ideas |
C13 | Claridade na formulación de hipóteses |
C20 | Capacidade para aplicar coñecementos básicos na aprendizaxe de coñecementos tecnolóxicos e na súa posta en práctica |
|