Teaching GuideTerm University College of Physiotherapy |
Mestrado Universitario en Discapacidade e Dependencia (plan 2015) |
Subjects |
Basis of Neuroscience and Neurological Rehabilitation |
Learning aims |
|
|
Identifying Data | 2017/18 | |||||||||||||
Subject | Basis of Neuroscience and Neurological Rehabilitation | Code | 651516008 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 2nd four-month period |
First | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Coñecer a patoloxía xeral do dano neurolóxico encefálico e medular. | AR12 |
BR7 BR9 BR10 |
|
Ser capaz de identificar as características do desenvolvemento sensitivo, motor e cognitivo normal durante a infancia. | AR12 |
BR2 BR5 BR7 BR9 BR10 |
|
Analizar os fundamentos neurolóxicos da discapacidad e coñecer as bases terapéuticas e capacidade de mellora na patoloxía neurolóxica | BR2 BR5 BR7 BR9 BR10 |
CR6 |
|
Integrar as teorías de control motor e aprendizaxe motor | AR12 |
BR2 BR5 BR7 BR9 BR10 |
CR6 |
Coñecer as bases fisiolóxicas da plasticidade e rexeneración neural. | AR12 |
BR2 BR5 BR10 |
|
Afondar na modulación dependente da práctica da plasticidade neural, como base da fisioterapia neurolóxica. | AR12 |
BR2 BR5 BR7 BR9 BR10 |
CR6 CR7 |
Coñecer diferentes técnicas de imaxe para o estudo do sistema nervioso | AR13 |
BR2 BR5 BR10 |
CR7 |
Coñecer diferentes técnicas de neurofisioloxía clínica para o estudo do sistema nervioso. | AR12 AR13 |
BR2 BR10 |
CR6 CR7 |
Coñecer os modelos e técnicas de investigación básica en neurociencia, así como os conceptos e os principios da investigación en patoloxía neurolóxica. | AR12 AR13 |
BR2 BR10 |
CR6 CR7 |
Comprender a importancia da investigación no eido da recuperación funcional e da rehabilitación neurolóxica | AR12 |
CR7 |
|
Adquirir habilidades para identificar e avaliar os diferentes escenarios da investigación na patoloxía neurolóxica | AR12 AR13 |
BR2 BR5 BR7 BR10 |
CR6 CR7 |
|