Teaching GuideTerm University College of Physiotherapy |
Grao en Fisioterapia |
Subjects |
MANUAL AND OSTHEOPATHIC PHYSIOTHERAPY II |
Learning aims |
|
|
Identifying Data | 2017/18 | |||||||||||||
Subject | MANUAL AND OSTHEOPATHIC PHYSIOTHERAPY II | Code | 651G01019 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
Third | Obligatoria | 6 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Profundizar no coñecemento de aspectos neurofisiolóxicos e fisiopatolóxicos relacionados coa dor, e ser capaz de identificar os distintos tipos de dor presentes no contexto clínico, así como as súas consecuencias, dende un punto de vista sensitivo-perceptivo-motriz | A1 A3 A5 A7 A11 A12 A19 |
C1 C4 |
|
Comprender o papel do sistema neuroconectivo como fonte de dor, e analizar a súa contribuición ás en distintos procesos que cursan con disfuncións músculo-esqueléticas, e que afectan ó movimento e/ou a postura | A1 A3 A5 A7 A8 A11 A12 |
C2 C3 C6 C7 |
|
Adquirir os coñecementos básicos para facer unha evaluación dos trastornos mecanosensitivos do sistema nervioso na extremidade inferior | A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A11 A12 A15 A19 |
||
Coñecer o concepto e as bases que sustentan a Fisioterapia Osteopatica Visceral e adquirir os coñecementos e destrezas básicas, para desenrrolar unha exploración e tratamento do sistema visceral, dende un punto de vista fisioterápico | A1 A2 A3 A4 A5 A7 A8 A11 A12 A15 |
C4 |
|
Entender o papel da resposta inflamatoria e da estimulación mecánica nos procesos de reparación/rexeneración tisular, e identificar as súas distintas fases | A1 A2 A3 A7 A11 A12 |
C2 C4 C6 C7 |
|
Coñecer os mecanismos de acción, indicacions/contraindicacions, e ser capaz de aplicar a técnica de masaxe de fricción transverso profundo e crochetage mioaponeurótico, en lesions/disfuncions dos texidos brandos | A2 A3 A4 A8 A11 A12 |
||
Adquirir unha visión contemporánea e holística da organización estructural e funcional do sistema neuro-músculo-esquelético, resaltando o papel do texido conectivo e fascial | A1 A2 A11 A12 |
C4 C6 C7 |
|
Potenciar as habilidades palpativas que permitan o alumno/a realizar unha evaluación cualitativa do estado de tensión/rixidez dos texidos brandos, e ser capaz de aplicar técnicas neuro-miofasciales básicas nos trastornos de mobilidade do texido conectivo e miofascial. | A1 A2 A3 A4 A5 A8 A9 A11 A12 |
C7 |
|