Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Mestrado Universitario en Psicoloxía Aplicada |
Asignaturas |
Motivación e emoción en contextos educativos |
Avaliación |
Datos Identificativos | 2017/18 | |||||||||||||
Asignatura | Motivación e emoción en contextos educativos | Código | 652438005 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Proba mixta | A12 A13 B1 B2 B8 | Preguntas de resposta curta e tipo test | 40 |
Traballos tutelados | A3 A16 B3 B6 B8 C6 C7 | Exposición e presentación dos traballos | 30 |
Presentación oral | A12 A13 A14 A15 B6 B8 C1 | Exposición e presentación oral dos traballos desenvolvidos ao longo do curso | 10 |
Análise de fontes documentais | A17 B1 B2 B3 B6 B8 C8 | Resumo dos documentos audiovisuais e bibliográficos traballados nas diferentes sesións | 20 |
Observacións avaliación | |||
Aqueles estudantes que non asistan regularmente á materia (< 85% das sesións) serán avaliados mediante un exame de contidos teórico-prácticos que computará o 100% da avaliación. |
|