Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Mestrado Universitario en Psicoloxía Aplicada |
Subjects |
Psychological assessment and intervention in learning disabilities |
Contents |
Identifying Data | 2017/18 | |||||||||||||
Subject | Psychological assessment and intervention in learning disabilities | Code | 652438023 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 2nd four-month period |
First | Obligatoria | 3 | ||||||||||
|
Topic | Sub-topic |
1. O PROCESO DE ANALISE DE VARIABLES CONTEXTUAIS E PSICOLOXICAS INTERVINTES NAS DIFICULTADES DE APRENDIZAXE. | 1.1. Concepto e características das dificultades de aprendizaxe 1.2. Niveis de explicación e variables definitorias |
3. Prácticas en Trastornos ou dificultades de aprendizaxe: Os contextos de aprendizaxe e a elaboración de propostas de calidade | 3.1. Principios actuais de avaliación e atención nos trastornos de aprendizaxe. 3.2 Aplicación destes principios e avaliación continuada. 3.3. A elaboración de informes psicolóxicos. |
2. CATEGORIAS, FACTORES XERAIS INCIDENTES, PROCESO XERAL DE AVALIACION E INTERVENCION PSICOLOXICA NAS DIFICULTADES DE APRENDIZAXE. |
2.1. O proceso de avaliación e internvención e concepcións actuais nas dificultades de aprendizaxe. 2.2. Concepcións actuais e contemporáneas da intervención nas dificultades de aprendizaxe. |
|