Guia docenteCurso Facultad de Ciencias de la Educación |
Mestrado Universitario en Innovación, Orientación e Avaliación Educativa |
Asignaturas |
De la integración a la inclusión educativa del alumnado con necesidades educativas especiales |
Evaluación |
Datos Identificativos | 2017/18 | |||||||||||||
Asignatura | De la integración a la inclusión educativa del alumnado con necesidades educativas especiales | Código | 652439010 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Periodo | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Máster Oficial | 2º cuatrimestre |
Primero | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Metodologías | Competencias / Resultados | Descripción | Calificación |
Portafolio del alumno | Nel recolleránse as actividades teórico-prácticas levadas a cabo nas sesións presencias, debidamente enriquecidas coas lecturas persoais e as distintas actividades levadas a cabo ao longo do seminario | 40 | |
Eventos científicos y/o divulgativos | Para ser tomados en consideración na avaliación deben ser analizados e valorados polo alumno ou alumna en base a outros documentos de análise e lecturas facilitadas no seminario | 10 | |
Seminario | Será o núcleo global de toda a actividade presencial. Nel englobarase e reflectirase a aportación através das distintas metodoloxías. Valorarase a discusión argumentada e a participación activa e informada | 50 | |
Observaciones evaluación | |||
|