Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Mestrado Universitario en Innovación, Orientación e Avaliación Educativa |
Asignaturas |
Política, cultura, educación e xustiza curricular en sociedades democráticas |
Competencias do título |
Datos Identificativos | 2017/18 | |||||||||||||
Asignatura | Política, cultura, educación e xustiza curricular en sociedades democráticas | Código | 652439013 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Código | Competencias / Resultados do título |
A3 | Ser capaz de concibir, deseñar ou poñer en práctica e adoptar un proceso substancial de investigación con rigor científico e de comunicar as súas conclusións –e os coñecementos e razóns últimas que a sustentan- a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades; seguindo as pautas do método científico e dos procesos de investigación desenvoltos acordes a determinadas metodoloxías de investigación cualitativa, cuantitativa e orientadas ó cambio e á innovación. |
A8 | Ser capaz de fomentar, en contextos académicos e profesionais, o avance tecnolóxico, social ou cultural dentro dunha sociedade baseada no coñecemento, a innovación nos procesos educativos, a avaliación e o cambio. |
A27 | Afondar nos modelos pedagóxicos e as políticas de benestar que regulan contextos educativos emerxentes. |
A28 | Deseñar proxectos educativos innovadores en contextos educativos clásicos e emerxentes. |
B1 | Capacidade de análise e síntese. |
B7 | Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como investigador. |
C4 | Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C6 | Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
|