Guia docenteCurso Facultad de Ciencias de la Educación |
Mestrado Universitario en Psicopedagoxía |
Asignaturas |
Orientación profesional |
Evaluación |
|
|
Datos Identificativos | 2017/18 | |||||||||||||
Asignatura | Orientación profesional | Código | 652511217 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Periodo | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Máster Oficial | 2º cuatrimestre |
Primero | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Metodologías | Competencias / Resultados | Descripción | Calificación |
Trabajos tutelados | A1 A6 A7 A12 B3 B4 B6 B10 B13 C6 | O alumnado escollerá unha das tres opcións: a) Deseño dunha proposta de intervención no campo da orientación profesional que integre a perspectiva de xénero. b) Selección, almacenaxe e difusión de recursos dixitais para a orientación profesional. c) Análise e deseño de investigacións no campo da orientación profesional. |
50 |
Estudio de casos | A1 A4 A6 A7 A12 B3 B4 B6 B8 B10 B11 B13 C3 C4 C6 | O alumnado enfrontarase ante a descrición de situacións específicas que suscitan un problema que ten que ser comprendido, valorado e resolto por un grupo de persoas, a través dun proceso de discusión. O alumno sitúase ante un problema concreto (caso), que lle describe unha situación real da vida profesional, e debe ser capaz de analizar unha serie de feitos, referentes a un campo particular do coñecemento ou da acción, para chegar a unha decisión razoada a través dun proceso de discusión en pequenos grupos de traballo. | 30 |
Prueba de ensayo/desarrollo | A6 B3 B4 B10 B11 | Proba na que se busca responder por escrito a preguntas de certa amplitude valorando que se proporcione a resposta esperada, combinada coa capacidade de razoamento (argumentar, relacionar, etc.), creatividade e espírito crítico. Utilízase para a avaliación diagnóstica, formativa e sumativa. Permite medir as habilidades que non poden avaliarse con probas obxectivas como a capacidade de crítica, de síntese, de comparación, de redacción e de orixinalidade do estudante; polo que implica un estudo amplo e profundo dos contidos, sen perder de vista o conxunto das ideas e as súas relacións. | 20 |
Observaciones evaluación | |||
Requisito para superar a materia Para superar a materia é imprescindible obter a metade da
A cualificación das actividades grupais vai ser ponderada para cada membro do grupo cos resultados da auto-avaliación e co-avaliación.
Coa realización de actividades optativas poden obterse
Aquelas persoas que, por razóns debidamente acreditadas non podan FALTA DE INTEGRIDADE ACADÉMICA
As citas e referencias a calquera tipo de texto deben declararse, Normativa académica de avaliacións, cualificacións e reclamacións, , que establece “na realización de traballos, o plaxio Os contidos incluídos nos traballos deben estar Plaxio O plaxio en calqueira das actividades da avaliación será
Como |
|