Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
1 Mestrado Universitario de Profesorado de Educación Secundaria: Ciencias Experimentais |
Subjects |
Didactics of the experimental sciences |
Contents |
Identifying Data | 2017/18 | |||||||||||||
Subject | Didactics of the experimental sciences | Code | 652601121 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | Yearly |
First | Obligatoria | 3 | ||||||||||
|
Topic | Sub-topic |
1. A aprendizaxe científica na Educación Secundaria | • A necesidade do coñecemento científico para comprender e buscar solucións sostibles (Axenda 21, reducción da Pegada Ecolóxica...) a situación de deterioro ambiental que afecta ó planeta (cambio climático, residuos,...) • ¿Qué cuestións específicas presenta a ensinanza-aprendizaxe das Ciencias? • A problemática da aprendizaxe do coñecemento científico e as “concepcións alternativas” |
Estratexias de ensinanza das Ciencias | • Evolución desde os inicios da ensinanza das Ciencias ata as propostas actuais de alfabetización científica-ambiental • Actitudes negativas cara a Ciência e a súa aprendizaxe . Ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) no ámbito científico |
Os contidos das Ciencias experimentais | • Tipos de contidos e o desenvolvemento curricular (enfoque ambiental, ...) • Selección, organización e secuenciación dos contidos científicos |
As actividades de ensinanza-aprendizaxe | • Tipos de actividades nas clases de Ciencias • ¿Cómo secuenciar as actividades de aula? • Selección e criterios de uso dos recursos didácticos |
A avaliación formativa en ciencias | • Os criterios de avaliación no currículo e a avaliación como regulación • Qué, cómo e cándo avaliar • Tipos e instrumentos para avaliar en ciencias |
|