Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
2 Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria: Tecnoloxía |
Subjects |
Design. planning and evaluation of didactic offers of Technology in the secondary education |
Learning aims |
Identifying Data | 2017/18 | |||||||||||||
Subject | Design. planning and evaluation of didactic offers of Technology in the secondary education | Code | 652602222 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | Yearly |
First | Obligatoria | 4 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Proponer e elaborar propostas de intervención na aula para os distintos niveis e materias, transformando os curriculums vixentes en programacións de actividades de traballo. | AJ20 AJ22 AJ25 AJ27 |
CC3 CC7 |
|
Coñecer e valorar a importancia de todos os elementos curriculares que deben formar parte da programación do departamento de Tecnoloxía. | CC7 |
||
Valorar a importancia dos contidos procedimentais dentro da área de Tecnoloxía e reflectilo na proposta de unidades de traballo. | CC3 CC7 |
||
Aplicar metodoloxías diversas no deseño de unidades didácticas, afastándose do modelo tradicional de rofesor transmisor de coñecemento, e buscando que o alumno sexa o construtor do seu propio aprendizaxe. | AJ20 AJ23 AJ27 |
CC3 CC7 |
|
Integrar significativamente o uso das novas tecnoloxías no deseño das unidades didácticas, empregando novas metodoloxías que convirtan ao alumno en construtor do seu propio coñecemento, de xeito que se poda falar de TAC e non só de TIC. | AJ20 AJ23 |
CC3 CC7 |
|
Coñecer estratexias e procedementos de avaliación, entendendo esta coma un proceso integrado no proceso de E-A, buscando a avaliación do proceso e non do resultado e integralas nas súas propostas de traballo na aula. | AJ20 |
CC7 |
|