Guia docenteCurso Facultad de Ciencias de la Educación |
Datos Identificativos | 2017/18 | |||||||||||||
Asignatura | Aprendizaje y enseñanza de los módulos de formación y orientación laboral | Código | 652606621 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Periodo | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Máster Oficial | Anual |
Primero | Obligatoria | 12 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaje | Competencias / Resultados del título | ||
Identificar as funcións do profesorado de FOL e calcular as súas retribucións. | AP5 |
||
Describir o sistema de acceso a función docente no ensino público e privado e os requirimentos esixidos | |||
Analizar o funcionamento e organización dos centros onde se imparte a FP. | |||
Analizar a organización e funcións do departamento de FOL. | |||
Analizar o currículo dos módulos da especialidade de FOL identificando os seus elementos e valorando a presenza do enfoque de xénero e da formación dunha cidadanía crítica | AP15 AP16 AP17 AP18 AP23 AP26 |
CM5 CM7 CM8 |
|
Deseñar unha programación dun dos módulos da especialidade e unha unidade didáctica da programación adaptadas a un determinado centro. | AP15 AP16 AP19 AP20 AP21 AP22 AP23 AP24 AP25 AP27 AP30 AP32 AP34 |
CM1 CM3 |
|
Utilizar as TIC para obter e elaborar información no traballo de aula. | CM3 CM6 |
||
Valorar o papel do profesor de FOL como dinamizador da formación de cidadáns críticos implicados na loita contra as desigualdades e a inxustiza social. | AP13 AP26 AP32 |
CM4 CM7 |
|
Identificar, analizar e clasificar a normativa aplicable na actividade docente na FP. | AP6 AP9 AP13 AP14 |
||
Integrar o enfoque de xénero nas programacións e nas unidades didácticas e comprender o súa impartancia para acadar a equidade de xénero. | AP8 AP11 |
CM4 |
|