Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Identifying Data | 2017/18 | |||||||||||||
Subject | Learning and education of the modules of formation(training) and labour orientation | Code | 652606621 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | Yearly |
First | Obligatoria | 12 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Identificar as funcións do profesorado de FOL e calcular as súas retribucións. | AJ5 |
||
Describir o sistema de acceso a función docente no ensino público e privado e os requirimentos esixidos | |||
Analizar o funcionamento e organización dos centros onde se imparte a FP. | |||
Analizar a organización e funcións do departamento de FOL. | |||
Analizar o currículo dos módulos da especialidade de FOL identificando os seus elementos e valorando a presenza do enfoque de xénero e da formación dunha cidadanía crítica | AJ15 AJ16 AJ17 AJ18 AJ23 AJ26 |
CC5 CC7 CC8 |
|
Deseñar unha programación dun dos módulos da especialidade e unha unidade didáctica da programación adaptadas a un determinado centro. | AJ15 AJ16 AJ19 AJ20 AJ21 AJ22 AJ23 AJ24 AJ25 AJ27 AJ30 AJ32 AJ34 |
CC1 CC3 |
|
Utilizar as TIC para obter e elaborar información no traballo de aula. | CC3 CC6 |
||
Valorar o papel do profesor de FOL como dinamizador da formación de cidadáns críticos implicados na loita contra as desigualdades e a inxustiza social. | AJ13 AJ26 AJ32 |
CC4 CC7 |
|
Identificar, analizar e clasificar a normativa aplicable na actividade docente na FP. | AJ6 AJ9 AJ13 AJ14 |
||
Integrar o enfoque de xénero nas programacións e nas unidades didácticas e comprender o súa impartancia para acadar a equidade de xénero. | AJ8 AJ11 |
CC4 |
|