Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Identifying Data | 2017/18 | |||||||||||||
Subject | Learning and education of the modules of formation(training) and labour orientation | Code | 652606621 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | Yearly |
First | Obligatoria | 12 | ||||||||||
|
Methodologies | Description |
Introductory activities | As actividades inicias teñen como finalidade que o alumnado tome conciencia dos seus coñecementos previos, de xeito que se convertan nun referente para a análise e reflexión do que precisan aprender e das aprendizaxes desenvolvidas na materia. |
Guest lecture / keynote speech | Na sesión maxistral expóñense dunha maneira sintética os contidos do módulo. |
Glossary | Recompilación de terminoloxía específica vinculada as temáticas abordadas |
Document analysis | A análise das fontes documentais ten como finalidade o afondamento nos contidos presentados nas sesións maxistrais e na súa aplicación ás actividades de simulación. |
Oral presentation | Consiste na presentación das actividades de simulación. |
Collaborative learning | Está implícita na realización das actividades de simulación. |
Simulation | Con esta metodoloxía o alumnado ten que elaborar unha programación para un dos módulos da especialdade e unha unidade didáctica. |
ICT practicals | Esta actividade está relacionada co papel do profesorado como curador de contidos. Conssite na busca, selección e almacenaxe de recursos dixitais nun marcador social para o ensino e aprendizaxe dos módulos da especialidade. A construción do marcador social é unha actividade común a todas as materias do módulo específico. |
Objective test | Exame tipo test sobre os contidos máis conceptuais |
|