Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Infantil |
Subjects |
Teaching Children's Literature |
Contents |
|
|
Identifying Data | 2017/18 | |||||||||||||
Subject | Teaching Children's Literature | Code | 652G01024 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
Third | Obligatoria | 6 | ||||||||||
|
Topic | Sub-topic |
1. A literatura infantil: beneficios, características e canon | 1.1. Beneficios da literatura no desenvolvemento dos nenos e nenas 1.2. A especificidade da literatura infantil 1.3. Criterios de selección do libro infantil |
2. A literatura infantil de tradición oral | 2.1. Introdución 2.2. O conto 2.3. O cancioneiro e os xogos de lingua 2.4. O teatro de monicreques |
3. A literatura de autor/a para as primeiras idades | 3.1. Breve panorama histórico das producións literarias para a infancia 3.2. Os libros para as primeiras idades na actualidade: características 3.2.1. Os imaxinarios, os libros de poesía, cancións e adiviñas, os libros-xogo, os libros informativos e os libros dixitais 3.2.2. O álbum ilustrado |
4. A biblioteca e a animación á lectura | 4.1. A biblioteca: características e funcións 4.2. Algunhas estratexias de animación á lectura 4.2.1. A creación literaria 4.2.2. O teatro e a dramatización escolar |
|