Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Educación Primaria |
Asignaturas |
Educación matemática I |
Resultados de aprendizaxe |
|
|
|
Datos Identificativos | 2017/18 | |||||||||||||
Asignatura | Educación matemática I | Código | 652G02008 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Potenciar e desenvolver o coñecemento de conceptos matemáticos básicos. | A38 |
B1 B2 B3 B4 B5 B8 B9 B10 B11 B12 B15 B18 B19 B21 |
C1 C3 C4 C6 C7 C8 |
As matemáticas no currículo escolar da Educación Primaria. | A39 |
B1 B2 B3 B4 B8 B9 B10 B11 B12 B15 B18 B19 |
C1 C3 C4 C6 C7 C8 |
Coa finalidade de que os estudantes experimenten a utilidade das matemáticas no mundo que lles rodea día a día, resolveranse problemas matemáticos e non propiamente matemáticos. | A40 |
B1 B2 B3 B4 B5 B8 B9 B10 B11 B12 B15 B18 B19 |
C1 C3 C4 C6 C7 C8 |
Avaliar e analizar o ensino e a aprendizaxe das matemáticas na etapa de Educación Primaria utilizando recursos didácticos. | A42 |
B1 B2 B3 B4 B5 B8 B9 B10 B11 B12 B15 B18 B19 |
C1 C3 C4 C6 C7 C8 |
O progreso científico, en todas as súas ramas, require unha estreita e forte interacción coa matemática; de aquí a necesidade de valorar a forte e longa relación entre a matemática e a ciencia. | A41 |
B1 B2 B3 B4 B5 B8 B9 B10 B11 B12 B15 B18 B19 B22 B23 B24 B25 |
C1 C3 C4 C6 C7 C8 |
Adquirir ferramentas a través da Educación Matemática Crítica para emitir xuízos fundados desde unha perspectiva da Educación para o Desenvolvemento fomentando a construción dun cidadán global. | A38 A39 A40 A41 A42 |
B2 B3 B8 B11 B12 B18 |
C1 C3 C4 C6 C7 C8 |
|