Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Social |
Subjects |
Gender, Equality and Education |
Assessment |
Identifying Data | 2017/18 | |||||||||||||
Subject | Gender, Equality and Education | Code | 652G03007 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
First | Obligatoria | 6 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
Case study | A2 A9 A15 A17 B4 | Adoptando o feminismo como marco conceptual, selección dunha temática para deseñar un proxecto coeducativo nalgún dos ámbitos da educación social: centro de menores, escola, centros cívicos, asociacións de ocio, deporte e tempo de lecer, campamentos, etc. As datas para o seu desenvolvemento e sesións de titoría contempladas para este fin, serán acordadas na aula, a proposta da profesora. Ademáis de ser incluído no Portafol, cada grupo expoñerá o seu proxecto co obxeto de compartilo, sometelo a debate e valoralo. |
10 |
Student portfolio | A1 A2 A3 A8 A14 A20 B3 B6 C1 C7 | Dossier ordenado por seccións, debidamente identificadas, paxinadas e cun índice introductorio que conterá os rexistros ou materiais produto das actividades de aprendizaxe realizadas polo alumnado ó longo do semestre. Inclúe todo o traballo realizado : notas de clases, tarefas desenvolvidas, resumos, dificultades atopadas , comentarios etc. É froito do traballo tutelado e continuo en torno ós diferentes núcleos temáticos que se iniciarán na aula pero que requirirá do traballo autónomo do alumnado, atendendo ás indicacións que se proporcionarán a través de atención personalizada da profesora ós distintos grupos. | 20 |
Mixed objective/subjective test | A2 A3 A14 B6 C1 C6 | Proba escrita utilizada para a avaliación da aprendizaxe o remate do curso, na que o alumnado deberá dar resposta ás cuestións formuladas a través dun marco global e integrado dos diferentes núcleos temáticos contemplados nesta guía docente. | 70 |
Assessment comments | |||
Criterios de avaliación. Comprensión das ideas básicas, dominio Estilo lingüístico: claridade, corrección lingüística, síntese, e orde na estrutura e na Opcións b) Deseño e Presentación oral dun Proxecto coeducativo que será exposto na aula (10%). c) Exame sen material sobre os contidos da materia (70%). OPCIÓN B. Para o alumnado que non asiste/participa das actividades de aula (asistencia inferior ó 80%): Na impresión dos traballos e a súa encuadernación teránse en conta criterios de sostenibilidade.
O alumnado con recoñecemento oficial de |
|