Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Social |
Subjects |
Social Information and Communication Technologies |
Learning aims |
Identifying Data | 2017/18 | |||||||||||||
Subject | Social Information and Communication Technologies | Code | 652G03009 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
First | FB | 6 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Comprender e analizar de forma crítica o papel das TIC na sociedade, na educación e na educación social en particular, desenvolvendo un compromiso ético co papel liberador das novas tecnoloxías fronte o seu posible papel opresor. | A1 A5 A7 A9 A11 A20 |
B1 B3 B6 |
C3 C4 C6 C8 |
Coñecer o papel dos centros sociais e do educador social ante as tecnoloxías da información e a comunicación e as súas implicacións para o desenvolvemento da acción socioeducativa. | A1 A5 A9 A20 |
B1 B3 B6 |
C3 C4 C6 C8 |
Deseñar, seleccionar, avaliar, crear e construír materiais didácticos coas TIC para o traballo na acción socioeducativa tendo en conta principios educativos como a educación democrática e inclusiva e a preocupación pola xustiza social. | A6 A7 A9 A11 A15 A20 |
B1 B3 B6 |
C3 C4 C6 C8 |
Colaborar e cooperar en equipos e grupos de comunidades virtuais para o desenvolvemento de proxectos de traballo e propostas socioeducativas na Educación Social mediante o emprego das tecnoloxías da información e a comunicación. | A1 A5 A6 A7 A9 A15 A20 |
B1 B3 B6 |
C3 C4 C6 C8 |
|