Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Social |
Subjects |
History of Education |
Learning aims |
Identifying Data | 2017/18 | |||||||||||||
Subject | History of Education | Code | 652G03011 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
Second | FB | 6 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Coñecer, comprender e discutir críticamente, de forma autónoma e colectiva, os fundamentos sociais da historia da educación e da memoria escolar, así como a elección de materiais e recursos que favorezan o desenvolvemento integral e a construción dun pensamento crítico, tanto en alumnado como no profesorado. Establecer relacións sociais baseadas na cooperación, a equidade e a xustiza social; tratando de comprender, a partir da procura e discusión de información adecuada e reflexionar críticamente sobre os valores que acompañan ás prácticas docentes deseñadas e/ou desenvolvidas, así como actuar para a transformación e mellora das mesmas na dirección do cambio social. Coñecer, comprender e discutir críticamente de forma autónoma e colectiva os procesos fundamentais da historia relacionados co noso sistema educativo, apoiados no desenvolvemento da cooperación, a democracia e a necesidade de procesos de investigación na acción participante permanentes para a transformación social; sabendo buscar fontes de información adecuadas para a reflexión sobre as mesmas que lle permitan ser capaz de xerar procesos que contribúan á deconstrucción de tales procesos do pasado para compremder o presente. Coñecer, analizar e discutir fontes de información básicas para o contido desta materia, sendo capaz de abordar de forma autónoma a responsabilidade das súas aprendizaxes e traballar en equipo con compañeiros e compañeiras; contribuíndo a facer da aula universitaria unha comunidade de aprendizaxe educativa; xerando procesos de procura, selección e discusión de fontes de información adecuados, tanto individuais, como colectivos; baseados na reflexión crítica que lle permitan deconstruir tanto as contornas de ensino-aprendizaxe deseñados e ofrecidos para o desenvolvemento da súa profesión, as experiencias de formación inicial respecto diso nas que están inmersos como estudantes universitarios, como as propias experiencias escolares temperás vividas como alumnos e alumnas no sistema educativo. | A2 A5 A14 A16 A20 |
B1 B2 B5 B6 |
C1 C3 C4 C7 C8 |
|