Guia docenteCurso
Facultad de Ciencias de la Educación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Educación Social
 Asignaturas
  Educación multicultural
   Evaluación
Metodologías Competéncias Descripción Calificación
Portafolio del alumno C1 C3 C6 Análise individual dun tema escollido polo alumnado e co visto bo do profesor, e seguimento continuado do mesmo a través do tempo utilizando un MASS_MEDIA.
Presentación dos traballos do alumnado ao longo do curso.
1
Prácticas a través de TIC B3 B4 C6 Apreciación e valoración das TICs para a reflexión e análise da educación multicultural 1
Trabajos tutelados A8 A9 C3 C4 C6 Se terá en conta a presentación e o desenvolvemento do contido:
-Profundidade e calidade do contido.
-Relevancia e tratamento do contido.
-Aspectos formais da presentación por escrito.
-Presentación oral e utilización de TIC.
Neste curso académico, o traballo tutelado concretarase nunha experiencia de aprendizaxe-servizo, especificamente, na elaboración dunha cartografía social.
A maiores do anterior, avaliarase a calidade do servizo realizado así como as aprendizaxes desenvolvidas durante o proceso, a través do diario de campo que cada grupo deberá realizar de cada unha das derivas / saídas de campo, e dun breve informe de autoavaliación final.
O servizo será avaliado polo profesorado implicado e por parte da entidade colaboradora (ASF), no que respecta a:
- Información recollida na cartografía social.
- Imaxes do dereito ao hábitat seleccionadas.
- Textos elaborados para cada imaxe.
50
Seminario A14 A15 B3 B6 C1 Aula-seminario debate sobre un contido da asignatura elixido durante o curso. Cada un fará a súa apreciación e análise sobre este contido. 1
Lecturas A5 A12 B1 Presentación e pertinencia desta lectura:
-Identificación
-Resumo amplo con citas textuais ben presentadas.
-Valoración persoal crítica relacionada cos contidos da materia.
2
Prueba de ensayo/desarrollo B6 C1 Proba de elaboración e resposta sobre os contidos da materia.
Valorarase o establecemento de relacións e implicacións cos contidos da asignatura; a capacidade de análise, estruturación das respostas, e o grado de explicación das mesmas
45
 
Observaciones evaluación

Grupo ECTS: 1.- Trabajo  tutelado: 45% 2.- Prueba de ensayo-examen: 45% 3.- Trabajos complementarios no obligatorios 10%.

El alumnado deberá tener aprobados tanto el Trabajo Tutelado como la Prueba de Examen (obtener al menos el 50% de la nota) para poder hacer nota media.

Los alumnos que non sigan ECTS Proba de exame: 45%. Traballo proposta educativa: 45% Traballos complementarios: 10% y deberá tener aprobados tanto el Trabajo Tutelado como la Prueba de Examen (obtener al menos el 50% de la nota) para poder hacer hacer media.

Alumnado Repetidor: conservarase a calificación do traballo tutelado-proposta educativa sempre e cando o tivese aprobado na convocatoria anterior. (Esta conservación da nota do traballo tutelado só sera durante un ano).

"El alumnado con reconocimiento oficial de dedicación a tiempo parcial y
dispensa académica de exención de asistencia, deberá acudir a las
tutorías para fijar las sesiones interactivas y expositivas en las que
podrá estar presente con el fin de determinar los trabajos
sustitutorios, si fuese el caso."

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes