Guia docenteCurso Facultad de Ciencias de la Educación |
Grao en Educación Social |
Asignaturas |
Educación multicultural |
Evaluación |
Datos Identificativos | 2017/18 | |||||||||||||
Asignatura | Educación multicultural | Código | 652G03013 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Periodo | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grado | 1º cuatrimestre |
Segundo | Obligatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodologías | Competéncias | Descripción | Calificación |
Portafolio del alumno | C1 C3 C6 | Análise individual dun tema escollido polo alumnado e co visto bo do profesor, e seguimento continuado do mesmo a través do tempo utilizando un MASS_MEDIA. Presentación dos traballos do alumnado ao longo do curso. |
1 |
Prácticas a través de TIC | B3 B4 C6 | Apreciación e valoración das TICs para a reflexión e análise da educación multicultural | 1 |
Trabajos tutelados | A8 A9 C3 C4 C6 | Se terá en conta a presentación e o desenvolvemento do contido: -Profundidade e calidade do contido. -Relevancia e tratamento do contido. -Aspectos formais da presentación por escrito. -Presentación oral e utilización de TIC. Neste curso académico, o traballo tutelado concretarase nunha experiencia de aprendizaxe-servizo, especificamente, na elaboración dunha cartografía social. A maiores do anterior, avaliarase a calidade do servizo realizado así como as aprendizaxes desenvolvidas durante o proceso, a través do diario de campo que cada grupo deberá realizar de cada unha das derivas / saídas de campo, e dun breve informe de autoavaliación final. O servizo será avaliado polo profesorado implicado e por parte da entidade colaboradora (ASF), no que respecta a: - Información recollida na cartografía social. - Imaxes do dereito ao hábitat seleccionadas. - Textos elaborados para cada imaxe. |
50 |
Seminario | A14 A15 B3 B6 C1 | Aula-seminario debate sobre un contido da asignatura elixido durante o curso. Cada un fará a súa apreciación e análise sobre este contido. | 1 |
Lecturas | A5 A12 B1 | Presentación e pertinencia desta lectura: -Identificación -Resumo amplo con citas textuais ben presentadas. -Valoración persoal crítica relacionada cos contidos da materia. |
2 |
Prueba de ensayo/desarrollo | B6 C1 | Proba de elaboración e resposta sobre os contidos da materia. Valorarase o establecemento de relacións e implicacións cos contidos da asignatura; a capacidade de análise, estruturación das respostas, e o grado de explicación das mesmas |
45 |
Observaciones evaluación | |||
Grupo ECTS: 1.- Trabajo tutelado: 45% 2.- Prueba de ensayo-examen: 45% 3.- Trabajos complementarios no obligatorios 10%. El alumnado deberá tener aprobados tanto el Trabajo Tutelado como la Prueba de Examen (obtener al menos el 50% de la nota) para poder hacer nota media. Los alumnos que non sigan ECTS Proba de exame: 45%. Traballo proposta educativa: 45% Traballos complementarios: 10% y deberá tener aprobados tanto el Trabajo Tutelado como la Prueba de Examen (obtener al menos el 50% de la nota) para poder hacer hacer media. Alumnado Repetidor: conservarase a calificación do traballo tutelado-proposta educativa sempre e cando o tivese aprobado na convocatoria anterior. (Esta conservación da nota do traballo tutelado só sera durante un ano). "El alumnado con reconocimiento oficial de dedicación a tiempo parcial y |
|