Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Educación Social |
Asignaturas |
Dinámicas de comunicación e colaboración na acción socioeducativa |
Contidos |
|
|
Datos Identificativos | 2017/18 | |||||||||||||
Asignatura | Dinámicas de comunicación e colaboración na acción socioeducativa | Código | 652G03020 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
1. A comunicación e a linguaxe | O proceso comunicativo dende a psicoloxía social A linguaxe: Concepto, elementos, clasificacións Usos da linguaxe:a construción discursiva da realidade social O xénero, a discapacidade, a inmigración e a exclusión na linguaxe |
2. A comunicación na acción socioeducativa. | Modelos educativos e comunicativos Axentes e elementos na comunicación educativa A dimensión física da comunicación educativa: canle e contexto físico Os medios de comunicación social: lectura e análise crítica Propaganda, publicidade e estratexias de mercado A educación da comunicación: Educomunicación |
3. As TIC e as redes | Introdución ao social media Recursos TIC para a aprendizaxe: Espazos coworking; redes de aprendizaxe (learning networks); recursos educativos en aberto (OER); Massive open online courses (MOOC) e Personal learning environments (PLE) A infografía como ferramenta comunicativa na rede O plan de comunicación nas organización sociais: diagnóstico de necesidades, deseño e avaliación |
4. Colaboración, relación e participación | A aprendizaxe cooperativa e colaborativa A relación do centro socioeducativo coa súa contorna A participación como parcela educable:asociacionismo e movementos sociais Os grupos e o seu funcionamento: dinámicas e técnicas de grupo |
5. A educación emocional na comunicación | As emocións e os sentimentos na educación: educación emocional A intelixencia emocional e social: concepto e condicionantes A teoría das intelixencias múltiples O humor: implicación para as organizacións |
6. O liderado educativo e os estilos comunicativos | Liderado educativo e estilos comunicativos O educador/a como comunicador/a: habilidades comunicativas, estratexias de comunicación en público e implicacións da linguaxe verbal e non verbal |
|