Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Social |
Subjects |
Evaluation and Diagnosis in Socio-Educational Needs |
Study programme competencies |
|
|
Identifying Data | 2017/18 | |||||||||||||
Subject | Evaluation and Diagnosis in Socio-Educational Needs | Code | 652G03039 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
Fourth | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Code | Study programme competences / results |
A5 | Identificar e analizar os factores contextuais que afectan os procesos de intervención socioeducativa. |
A8 | Detectar factores de vulnerabilidade, de exclusión e de discriminación social que dificulten a inclusión social, escolar e laboral de persoas e colectivos. |
A11 | Observar, analizar, interpretar procesos de mediación social, cultural e educativa. |
A13 | Deseñar e levar a cabo proxectos de investigación elementais aplicables aos diferentes campos de intervención. |
A21 | Deseñar e implementar procesos de avaliación de programas e estratexias de intervención socioeducativa en diversos contextos. |
B1 | Elaborar, analizar, sintetizar, valorar e transmitir criticamente a información. |
B2 | Redactar e presentar informes técnicos, memorias, regulamentos ou calquera outro documento básico que contribúa a regular a acción socioeducativa. |
B6 | Adquirir e dominar habilidades comunicativas que permitan transmitir información, ideas e propostas a diversas audiencias. |
C1 | Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
|