Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Social |
Subjects |
Evaluation and Diagnosis in Socio-Educational Needs |
Contents |
|
|
Identifying Data | 2017/18 | |||||||||||||
Subject | Evaluation and Diagnosis in Socio-Educational Needs | Code | 652G03039 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
Fourth | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Topic | Sub-topic |
Bloque 1: Conceptualización do diagnóstico en educación | 1.1. Algunhas definicións de Diagnóstico 1.2. Diagnóstico de necesidades socioeducativas 1.3. Modelos teóricos da avaliación de necesidades |
Bloque 2: Dimensións do diagnóstico | 2.1 Dimensións, ámbitos e áreas de actuación no diagnóstico 2.2 Dimensión socioambiental: familia, grupo de pares, barrio e comunidade |
Bloque 3: A recollida de datos: técnicas e instrumentos | 3.1 Clasificación das técnicas: proxectivas, subxectivas, psicométricas, sociométricas 3.2 Observación: instrumentos para a recollida de datos 3.3 Técnicas participativas de avaliación de necesidades 3.4 O informe diagnóstico: tipos de informe, estrutura e redacción 3.5 Competencias da/o profesional da Educación Social para lograr unha avaliación adecuada |
|