Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Logopedia |
Asignaturas |
Fisioloxía dos órganos da audición e a linguaxe |
Avaliación |
Datos Identificativos | 2017/18 | |||||||||||||
Asignatura | Fisioloxía dos órganos da audición e a linguaxe | Código | 652G04006 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Eventos científicos e/ou divulgativos | A7 A10 A31 A32 B2 B9 B12 B14 B18 | asistencia e realización de resumo de actividades de divulgación científica | 5 |
Prácticas de laboratorio | A1 | O alumno ademais de asistir as distintas propostas debe de participar, esta participación quedará reflexada en distintos documentos (cadernos de prácticas, resolución de problemas, respostas a preguntas prantexadas na clase…) que serán avaliadas e valoradas polo profesor |
15 |
Proba de resposta breve | A1 A7 A32 B1 B2 B7 | Realizarase a final de curso, 15-20 preguntas cortas. | 50 |
Aprendizaxe colaborativa | A10 A29 A31 B24 B22 B20 B19 B17 B16 B14 B13 B12 B9 B7 B6 B5 B4 B2 B1 C3 C6 | Realización de traballos e exposición dos mesmos polos alumnos. Cada alumno debe realizar, obrigatoriamente, un traballo que consistirá na exposición diante dos seus compañeiros dun artigo científico, relacionado co tema da asignatura, que lle será proporcionado polo profesor. A realización deste traballo estará tutorizada polo profesor. O traballo entregarase ó alumno nos primeiros 15 días dende o inicio do curso e asignaráselle unha data para a exposición que será na parte final do curso. A exposición durará 10 minutos, e será seguida de 5 min de preguntas. Suporá o 30% da nota. | 30 |
Observacións avaliación | |||
A presentación do traballo é imprescindible para superar a materia. Débese ter unha nota mínima de 2/10 no exame para superar a materia Na convocatoria de Xullo manteranse as porcentaxes de valoración dos diferentes apartados. |
|