Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Logopedia |
Subjects |
Assessment of Behavioural Disorders |
Assessment |
Identifying Data | 2017/18 | |||||||||||||
Subject | Assessment of Behavioural Disorders | Code | 652G04019 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
Second | Obligatoria | 6 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
Case study | A21 A26 | Se hará una presentación de dos estudios de casos que los alumnos deberán analizar y exponer en el aula | 0 |
Workbook | A26 | Los alumnos deberán realizar una recensión de un artículo sobre evaluación de algún trastorno del programa | 10 |
Student portfolio | A11 A12 A21 A26 | Ao finalizar o cuatrimestre cada alumno/a deberá entregar unha carpeta cos protocolos de avaliación de cada unha das patoloxías | 15 |
Oral presentation | B7 | Exposición dos traballos realizados en pequeno grupo e do contido do portafolios | 5 |
Objective test | A9 A10 B7 | Examen de opción múltiple acerca de los contenidos impartidos en las clases. | 70 |
Assessment comments | |||
A asistencia a clase únicamente se terá en conta para poder presentarse ao examen parcial. Será necesario ter asistido polo menos ao 70% das ocasións en que se controle a asistencia. Aqueles alumnos/as que non asistan a clase deberán examinarse dos contidos do programa tanto dos impartidos nas sesións expositivas como nas interactiva. Ademáis, aqueles alumnos/as que non cumplan co 70% da asistencia non poderán presentar o portafolios |
|