Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Saúde |
Mestrado Universitario en Asistencia e Investigación Sanitaria (plan 2012) |
Asignaturas |
Investigación Sanitaria no Hospital e na Universidade |
Competencias do título |
Datos Identificativos | 2017/18 | |||||||||||||
Asignatura | Investigación Sanitaria no Hospital e na Universidade | Código | 653862237 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Código | Competencias / Resultados do título |
A3 | Adquirir un sentido ético da investigación sanitaria. |
A4 | Obter un substrato teórico suficiente para comprender o entorno clínico de aplicación das técnicas de investigación. |
A5 | Adquirir o coñecemento da realidade investigadora nun ámbito concreto das ciencias da saúde. |
B1 | Capacidade para aplicar o método científico na planificación e o desenvolvemento da investigación sanitaria. |
B2 | Fluidez e propiedade na comunicación científica oral e escrita. |
B3 | Compromiso pola calidade do desenvolvemento da actividade investigadora. |
B4 | Capacidade de análise e de síntese. |
B5 | Habilidade para manexar distintas fontes de información. |
B6 | Capacidade para traballar de forma colaborativa en equipos multi e interdisciplinar. |
B7 | Capacidade de establecer unha relación de empatía cos suxeitos implicados no desenvolvemento da actividade investigadora. |
C1 | Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 | Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 | Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 | Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C5 | Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 | Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 | Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 | Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|