Teaching GuideTerm University College of Nursing (C) |
Grao en Enfermaría |
Subjects |
Biology |
Study programme competencies |
|
|
Identifying Data | 2017/18 | |||||||||||||
Subject | Biology | Code | 661G01002 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
First | FB | 6 | ||||||||||
|
Code | Study programme competences / results |
A2 | Comprender as bases moleculares e fisiolóxicas das células e os tecidos. |
A3 | Comprender a morfoloxía e a fisioloxía dos microorganismos e os parasitos. |
B1 | Aprender a aprender. |
B2 | Resolver problemas de forma efectiva. |
B3 | Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. |
B8 | Capacidade de análise e sínteses. |
B11 | Capacidade e habilidade de xestión da información. |
B20 | Sensibilidade cara a temas medioambientais. |
C1 | Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C3 | Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C6 | Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C8 | Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
C9 | CB1.- Que os estudantes demostraran posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parta da base da educación secundaria xeral, e sólese atopar a un nivel que, si ben se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda dun campo de estudo. |
|