Guía DocenteCurso Escola Universitaria de Enfermaría (C) |
Grao en Enfermaría |
Asignaturas |
Fundamentos de Enfermaría |
Avaliación |
|
|
Datos Identificativos | 2017/18 | |||||||||||||
Asignatura | Fundamentos de Enfermaría | Código | 661G01107 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | Anual |
Primeiro | Obrigatoria | 12 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Lecturas | A21 A22 B6 B7 B8 B16 B20 B21 B23 B24 C7 C10 C11 C12 | A avaliación das lecturas farase tendo en conta a exposición oral e a capacidade de síntese e de relación de conceptos. Entrega dun traballo individual de lectura, de carácter obligatorio O profesor especificará previamente a data de entrega |
10 |
Presentación oral | A21 A22 B1 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B18 B22 C4 C6 C7 C8 C11 C12 | Presentación na aula dos traballos tutelados, saídas de campo e das lecturas. Valorarase: A nivel individual: Claridade e capacidade de síntese na presentación oral A nivel grupal: Claridade, orixinalidade e capacidade de síntese tanto na presentación oral como no uso de recursos. Tamén se valorará a adaptación ao tempo, segundo indicacións da profesora |
5 |
Traballos tutelados | A21 A22 A24 B16 B18 B19 B20 B21 B24 C3 C10 C12 | Entrega e defensa de traballos de carácter obligatorio que se desenvolve mediante traballo conxunto dun grupo de estudanes Entrega dous traballos individuais de carácter obligatorio O profesor especificará previamente a data de entrega Valorarase: Claridade, originalidad e capacidade de síntese. |
15 |
Estudo de casos | A22 A23 A24 A25 A37 B1 B2 B3 B4 B6 B8 B11 B12 B13 B16 C3 C6 | Na avaliación valorarase a capacidade do alumno para aplicar do pensamento crítico enfermeiro para valorar, seguindo o modelo de V. Henderson e os Patróns Funcionales de M. Gordon, e identificar os problemas ou necesidades da persoa, familia e/ou comunidade | 10 |
Proba mixta | A21 A23 A24 B2 B3 B8 B9 | A proba constará de preguntas curtas e tipo test, relacionadas con contidos teóricos, lecturas, estudio de casos e traballos tutelados. Resolución dun caso ante un problema de saúde-enfermidade utilizando o proceso de atención de enfermería Puntuará sobre un mínimo de 0 e un máximo de 10. A puntuación mínima para superar a proba será de 5. Para alcanzar a cualificación de 5 é imprescindible contestar correctamente ao 75% das cuestións e obter unha cualificación de 5 no caso |
60 |
Observacións avaliación | |||
Toda aquela materia que se traballa no aula é Para aprobar a asignatura é
As probas superadas na primeira Alumnos asistentes ás clases de grupo: Aos alumnos que teñan suspensa Alumnos non asistentes ás clases de
|
|