Guía DocenteCurso Escola Universitaria de Turismo |
Grao en Turismo |
Asignaturas |
Introducción a Socioloxía |
Fontes de información |
|
|
Datos Identificativos | 2017/18 | |||||||||||||
Asignatura | Introducción a Socioloxía | Código | 662G01001 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Bibliografía básica |
Alvarez Sousa, Antonio (2011). Teoría sociológica y turismo. A Coruña, Netbiblo Alvarez Sousa, Antonio (2009). Sociología del Turismo. Madrid, Centro de Estudios Financieros Alvarez Sousa, Antonio (1994). El ocio turístico en las sociedades industriales avanzadas. Barcelona, Bosch Casa Editorial Huertas Roig, Assumpció (2014). Comunicación de los territorios, los destinos y sus marcas. Editorial UOC Mazón Martínez, Manuel Tomás (2001). Sociología del Turismo. Editorial Universitaria Ramón Areces Muntaner Montejano, Jordi (2014). Psicosociología del Turismo. Editorial Síntesis |
|
|
Bibliografía complementaria |
Bourdieu, P (1989). La distinción. Madrid, Taurus Dumazedier, Kaes René y otros (1971). Ocio y sociedad de clases. Barcelona, Fontanella Goffman, Erving (1971). La presentación de la persona en la vida cotidiana. Buenos Aires, Amorrortu Knebel, H. J. (1960). Sociología del Turismo. Cambios estructurales en el turismo. Editorial Hispano Europea Kuhn, T (1975). La estructura de las revoluciones científicas. México, Fondo de Cultura Económica Maslow, A.H. (1963). Motivación y personalidad. Barcelona, Sagitario Molina, S. (2006). El posturismo, Turismo y posmodernidad. Editorial Trillas Rial Boubeta, A (2008). Una aplicación turística para el estudio de la imagen de marca de un destino turístico. Pasos, Vol 6 Ritzer, G. (1993). Teoría sociológica contemporánea. México Mc Graw-Hill Veblen, T. (1971). Teoría de la clase ociosa. México, Fondo de Cultura Ecocómica |
|
|