Guia docenteCurso Facultad de Humanidades y Documentación |
Licenciado en Documentación |
Asignaturas |
Sistemas de Repr. y Procesamiento Automático del Conocimiento |
Resultados de aprendizaje |
|
|
Datos Identificativos | 2017/18 | |||||||||||||
Asignatura | Sistemas de Repr. y Procesamiento Automático del Conocimiento | Código | 710311102 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Periodo | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
1º y 2º Ciclo | Anual |
Primero | Obligatoria | 9 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaje | Competencias / Resultados del título | ||
Aprender en qué consiste o coñecemento e cómo evolucionou a súa organización. | A1 |
||
Coñecer o desarrollo dos procesos mais significativos da representación da información de forma automatizada, como son a indización automática ou a estructuración da información mediante linguaxes de marcado | A3 |
||
Adquirir coñecementos sobre os sistemas de recuperación de información por medios automatizados, facendo fincapé nos distintos sistemas que existen actualmente. | A5 |
||
Comprender la proyección de los documentalistas como Arquitectos de Información, adquiriendo conocimientos -tanto teóricos como prácticos- sobre las tareas que éstos profesionales desarrollan en el mercado laboral | A8 |
||
Resolver problemas de forma efectiva. | B2 |
||
Aplicar un pensamiento crítico, lóxico e creativo. | B3 |
||
Traballar de forma autónoma con iniciativa. | B4 |
||
Traballar de forma colaborativa. | B5 |
||
Capacidade de análise e de síntese aplicada á xestión e organización da información. | B8 |
||
Capacidad de gestión de la información relevante. | B9 |
||
Capacidade de uso e adaptación de diversas técnicas de comunicación oral e escrita cos usuarios da información. | B10 |
||
Habilidades no uso de software xenérico (ofimática) | B11 |
||
Capacidade de integración en equipos multidisciplinares. | B14 |
||
Capacidade para a adaptación a cambios no entorno | B17 |
||
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. | C3 |
||
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común | C4 |
||
Valorar críticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. | C6 |
||
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. | C8 |
|