Guía DocenteCurso Escola Politécnica Superior |
Grao en Enxeñaría Naval e Oceánica |
Asignaturas |
Máquinas mariñas e sistemas de propulsión 1 |
Contidos |
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Datos Identificativos | 2017/18 | |||||||||||||
Asignatura | Máquinas mariñas e sistemas de propulsión 1 | Código | 730G05027 | |||||||||||
Titulación |
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Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
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Temas | Subtemas |
Os bloques e temas seguintes desarrollan os contidos establecidos na ficha da Memoria de Verificación, que son: | Motores Diesel: descrición, funcionamento e criterios de selección. Sistemas auxiliares de motores Diesel: dimensionado e disposición. Cámara de máquinas. Dimensionado e deseño da cámara de máquinas de buques con motores Diesel. Sistema de goberno e manobra: dimensionado, deseño e selección de timones e sistemas asociados, sistemas propulsores auxiliares e sistemas propulsores non convencionais. |
UNIDADE TEMÁTICA I INTRODUCCIÓN O ESTUDIO DE OS MOTORES DE COMBUSTIÓN INTERNA. TEMA 1.- Introducción a os motores de combustión interna | 1.1 Concepto máquina térmica 1.2 Concepto de fluido activo. 1.3 Concepto de motor endotérmico. 1.4 Antecedentes. 1.5. Aplicacions. |
UNIDAD TEMÁTICA II ESTUDIO GENERAL DOS MOTORES ALTERNATIVOS TEMA 2.- Introducción o estudio dos motores alternativos. | 2.1 Historia e conceptos fundamentais. 2.2 Esquema e nomenclatura. 2.3 Ciclos operativos de 4 e 2 tiempos. 2.4. Clasificación de motores alternativos. 2.5. O motor de encendido por chispa, EB. 2.6. O motor de encendido por compresión, EC. 2.7. Diferencias principais entre os motores de EB y EC. 2.8. Velocidade e carga do motor alternativo. |
TEMA 3.- Ciclos teóricos dos motores alternativos. | 3.1 Ciclos teóricos e ciclos reais. 3.2. Análisis de un ciclo e rendimiento térmico. 3.3. O ciclo Otto teórico. 3.4. O ciclo Diesel teórico. 3.5. O ciclo mixto de Sabathé. 3.6. Comparación entre os tres ciclos teóricos. 3.7. Presión media de un ciclo. |
TEMA 4.- Particularidades dos motores de combustión interna alternativos. | 4.1 Motor de dos tiempos. 4.2. Sobrealimentación. |
TEMA 5.- Ciclos reales dos motores alternativos. | 5.1 Ciclo indicado e presión media indicada. 5.2. Diferencias entre os ciclos Otto real e teórico. 5.3. Diferencias entre os ciclos Diesel real e teórico. 5.4. Examen do diagrama indicado. |
UNIDAD TEMÁTICA III COMBUSTIÓN E FORMACIÓN DA MEZCLA. TEMA 6.- Os combustibles. | 6.1. Generalidades. 6.2. Combustibles derivados do petroleo. 6.3. Combustibles para motor tipo Otto. 6.4. Combustibles para motor tipo Diesel. 6.5. Los Jet Propulsors, JP. 6.6. Combustibles específicos en propulsión marina. |
TEMA 7.- Transformación do fluido operante e requerimientos do motor. | 7.1 Composición do fluido operante. 7.2. O aire atmosférico. 7.3. Cantidade de aire necesaria para a combustión. 7.4. Calor total desarrollado na combustión. 7.5. Formación da mezcla aire•combustible. 7.6. Requerimientos do motor de EB. 7.7. Requerimientos do motor de EC. 7.8. Potencia, Presión media efectiva e rendimiento. 8.9. Balance térmico. |
UNIDAD TEMÁTICA IV A LUBRICACIÓN E A REFRIGERACIÓN DO MOTOR. TEMA 8.- Lubricación y lubricantes. | 8.1 Objeto da lubricación. 8.2. Como se realiza a lubricación. 8.3. Características dos lubricantes concernientes a su empleo no motor. 8.4. Clasificación dos lubricantes. 8.5. Consideraciones sobre o uso dos lubricantes. 8.6. Sistema de lubricación. |
TEMA 9.- A refrigeración. | 9.1 Objetivo. 9.2. Cálculo da cantidade de calor que se ha de disipar. 9.3. Refrigeración por agua. Sistemas usados. 9.4. Circulación forzada. Circulación por termofusión. 9.5. Regulación da refrigeración. |
UNIDAD TENÑATICA V PARÁMETROS FUNDAMENTALES E CURVAS CARACTERÍSTICAS. TEMA 10.- | 10.1. Parámetros fundamentales. 10.2. Curvas características. |
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