Teaching GuideTerm Faculty of Nursing and Podiatry |
Grao en Podoloxía |
Subjects |
Bioethics, Legislation and Management in Podiatry |
Assessment |
|
|
Identifying Data | 2017/18 | |||||||||||||
Subject | Bioethics, Legislation and Management in Podiatry | Code | 750G02016 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
Fourth | Obligatoria | 6 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
Multiple-choice questions | A13 A14 A61 A64 | Exame con 30 preguntas tipo test cunha única resposta correcta cada 3 preguntas incorrectamente respondidas descontarán unha resposta correcta. Devandito exame realizarase sobre a totalidade dos contidos da materia e todos os materiais entregados a través da plataforma Moodle así como os escenarios do "Estudo de casos". |
55 |
Events academic / information | C7 C8 | Esta metodoloxía de aprendizaxe colaborativo, valorarase en función do número de copias dos diplomas da asistencia a xornadas/cursos sobre orientación profesional, innovación e emprendemento así como as conclusións do informe-memoria sobre as mesmas presentadas a través da plataforma moodle. | 10 |
Case study | A53 A64 B1 B2 B3 B7 B8 B18 B19 B22 C6 C4 | O alumno presentará os escenarios traballados previamente en grupo dentro da aprendizaxe baseada en problemas a través do Campus Virual (plataforma Moodle) da Universidade da Coruña (https://campusvirtual.udc.é/moodle/) dentro dos prazos marcados tras rexistrarse na devandita plataforma incluíndo unha foto do rostro. Criterios de cualificación Avaliarase a relevancia do traballo feito, a asistencia, a consecución dos obxectivos prioritarios e secundarios dos problemas expostos, as interaccións persoais do alumno na aula cos demais membros do grupo, a achega ao proceso de razoamento grupal, a integración de coñecementos teóricos básicos na aplicación práctica, o problema exposto e as conclusións establecidas, a reflexión xeral do aprendido no caso exposto, o pensamento crítico do grupo sobre o caso e a xustificación das intervencións e/ou respostas a través de bases documentais, normas e leis éticas e deontolóxicas actuais. |
15 |
Guest lecture / keynote speech | A13 A14 A61 A64 | Valorarase a asistencia e a participación activa e produtiva ás clases e actividades na aula. | 5 |
Supervised projects | B6 B10 B12 B15 B16 C1 C3 C5 | Para a realización deste proxecto de creación de centro sanitario en que se presten os servizos de podoloxía valoraranse especialmente a orixinalidade e concreción nunha localización real concreta o plan de negocio e a desagregación dos trámites. | 10 |
Seminar | A13 A53 A64 | Valorarase a asistencia e participación no seminario, así como a elaboración dunha memoria de valoración de uso do software de xestión clínica COGECOP ou equivalente da que se valorará especialmente a creación de exemplos de datos e a valoración crítica do aplicativo incluíndo propostas de mellora. | 5 |
Assessment comments | |||
Aqueles alumnos que non Optarán á cualificación de Matrícula de Honra aqueles alumnos que Para aqueles alumnos con matrícula a tempo Para aqueles alumnos con matrícula a tempo parcial poderán optar a non realizar nin o estudo de casos nin os traballos tutelados e o 100% do a nota será a obtida na proba mixta. Convocatorias de segunda e posteriores matrículas: Para aqueles alumnos/as que cursen a materia e realicen os estudos de casos e traballos tutelados coa cualificación de apto, poden volver cursar toda a materia novamente ou presentarse só ao exame teórico final, tendo en conta que a cualificación do exame teórico fará media coas cualificacións dos seminarios,eventos científicos, os estudos de casos, traballos tutelados e clases maxistrais do curso académico no que cursase os estudos de casos. Convocatorias da oportunidade adiantada de avaliación: Para aqueles alumnos/as que solicitasen a oportunidade adiantada de avaliación, cumpran cos requisitos e concédaselle poderán presentarse ao exame teórico final cuxa cualificación suporá o 100% da cualificación da materia. A cualificación de non presentado: outorgarase a aqueles alumnos que non se presentan ao exame nin participasen de ningún escenario. |
|