Proba obxectiva |
A9 B1 B5 |
A proba terá carácter práctico e consistirá na resolución dun número determinado de exercicios, que deberán cubrir un amplo abano de conceptos, tratando de eliminar a posibilidade de que a súa resolución se deba a unha "idea feliz. "
Aínda que a calidade da delineación non sexa o primeiro obxectivo das clases, xa que en ningún modo tratamos de formar delineantes, debe esixirse unha presentación coidada en cada exercicio. O que debe incluír; limpeza, claridade, correcta utilización dos diferentes tipos de liña, rotulación lexible, simulación de espesores co lapis, emprego de escalas normalizadas, etc. |
70 |
Seminario |
A9 B5 |
Co fin de preparar aos alumnos nunha aprendizaxe autónoma, guiada sempre polo profesor, formúlase a realización de traballos, Los obxectivos perseguidos son, entre outros, que o alumno:
. Implíquese directamente na súa formación, asumindo o profesor o papel de "guía".
. Xestione, seleccione e sexa capaz de sintetizar a información que necesite.
. Coñeza a normativa vixente que haberá de ter en conta no traballo profesional de enxeñaría.
. Aplique os seus coñecementos teóricos á representación de pezas industriais ou elementos cotiáns.
. Desenvolver e potenciar nos estudantes habilidades de comunicación, busca de información, resolución de problemas e traballo en equipo. |
30 |