TypeA
|
Code |
|
|
Research guided |
|
AR1 |
Identificar e explicar a organización celular e funcional das principais estruturas do sistema nervioso central e periférico. |
|
AR2 |
Describir o proceso de desenvolvemento do sistema nervioso. Explicar o proceso de cambio adaptativo do sistema nervioso dentro do marco evolutivo. |
|
AR3 |
Explicar o proceso de cambio adaptativo do sistema nervioso dentro do marco evolutivo. |
|
AR4 |
Explicar o funcionamento das neuronas dende o nivel molecular ao celular. |
|
AR5 |
Describir a relación entre as canles iónicas e o comportamento neuronal. |
|
AR6 |
Explicar os mecanismos de interacción de fármacos e toxinas co sistema nervioso. |
|
AR7 |
Explicar os principios de integración neuroendocrina como base para o control do comportamento. |
|
AR8 |
Deseñar e realizar experimentos coas técnicas electrofisiolóxicas, anatómicas e de bioloxía molecular máis utilizadas no estudo do sistema nervioso. |
|
AR9 |
Comprender as bases biolóxicas da cognición e das emocións con especial énfase en procesos de atención, aprendizaxe, memoria e control executivo, tendo en conta os cambios que se producen coa idade. |
|
AR10 |
Coñecer os principais métodos empregados pola neurociencia cognitiva actual, con especial acento nas técnicas psicofisiolóxicas, neuropsicolóxicas e de neuroimaxe. |
|
AR11 |
Familiarizarse coas posibles aplicacións da neurociencia cognitiva tanto para o estudo dos procesos normais coma dalgunhas patoloxías. Integrar as bases conceptuais e metodolóxicas da psiquiatría na investigación básica e clínica das patoloxías psiquiátricas e das condutas aditivas. |
|
AR12 |
Integrar as bases conceptuais e metodolóxicas da psiquiatría na investigación básica e clínica das patoloxías psiquiátricas e das condutas aditivas. |
|
AR13 |
Alcanzar competencia específica no manexo da técnica dos potenciais evocados no estudo dos procesos psíquicos. |
TypeB
|
Code |
|
|
Research guided |
|
BR1 |
Coñezan os fundamentos da neurociencia e as materias desta obxecto do seu interese. |
|
BR2 |
Coñezan e saiban utilizar as técnicas experimentais dos campos da neurociencia obxecto do seu interese. |
|
BR3 |
Posúan un grao de especialización, o que significa o coñecemento de problemas, teorías e técnicas específicas, en polo menos un campo da neurociencia. |
|
BR4 |
Saiban ler e obter información relevante de publicacións científicas. |
|
BR5 |
Saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en ámbitos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa neurociencia. |
|
BR6 |
Sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos; |
|
BR7 |
Teñan competencia na presentación oral e escrita de resultados científicos a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades. |
|
BR8 |
Saiban traballar en grupos de carácter multidisciplinar |
|
BR9 |
Posúan capacidade de reflexión sobre as responsabilidades éticas e sociais da aplicación da investigación. |
|
BR10 |
Posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en boa medida autodirixido ou autónomo. |
TypeC
|
Code |
|
|
Research guided |
|
CR1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
|
CR2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
|
CR3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|
CR4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
|
CR5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
|
CR6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
|
CR7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|
CR8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |