TypeA
|
Code |
|
|
Compound |
|
AC1 |
A adquisición dos coñecementos de estatística e investigación operativa necesarios para a incorporación en equipos multidisciplinares pertencentes a diferentes sectores profesionais. |
|
AC2 |
Capacidade para comprender, formular, formular e resolver aqueles problemas susceptibles de ser abordados a través de modelos da estatística e da investigación operativa. |
|
AC3 |
Coñecer as aplicacións dos modelos da estatística e a investigación operativa. |
|
AC4 |
Coñecer algoritmos de resolución dos problemas e manexar o software axeitado. |
|
AC5 |
Modelar a dependencia entre unha variable resposta (dependente) e varias variables explicativas (independentes). |
|
AC6 |
Realizar inferencias respecto aos parámetros que aparecen no modelo. |
|
AC7 |
Tratamento de datos e análise estatística dos resultados obtidos. |
|
AC8 |
Capacidade de identificar e resolver problemas que requiran o uso de técnicas da análise de series de tempo. |
|
AC9 |
Obter os coñecementos precisos para unha análise crítica e rigorosa dos resultados. |
|
AC10 |
Complementar a aprendizaxe dos aspectos metodolóxicos con apoio de software. |
|
AC11 |
Adquirir destrezas na formulación e resolución de problemas cuantitativos. |
|
AC12 |
O estudante será capaz de comprender a importancia da Inferencia Estatística como ferramenta de obtención de información sobre a poboación en estudo, a partir do conxunto de datos observados dunha mostra representativa desta. Para iso deberá recoñecer a diferenza entre estatística paramétrica e non paramétrica. |
|
AC13 |
Ser capaz de manexar diverso software (en particular R) e interpretar os resultados que proporcionan estes nos correspondentes estudos prácticos. |
|
AC14 |
Soltura no manexo da teoría da probabilidade e as variables aleatorias. |
|
AC15 |
Fomentar a sensibilidade cara aos principios do pensamento científico, favorecendo as actitudes asociadas ao desenvolvemento dos métodos matemáticos, como: o cuestionamento das ideas intuitivas, a análise crítica das afirmacións, a capacidade de análise e síntese ou a toma de decisións racionais. |
TypeB
|
Code |
|
|
Job guided |
|
BJ1 |
Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación |
|
BJ2 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en ámbitos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo |
|
BJ3 |
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos |
|
BJ4 |
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades |
|
BJ5 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirixido ou autónomo. |
|
BJ6 |
Capacidade para iniciar a investigación e para participar en proxectos de investigación que poden culminar na elaboración dunha tese doutoral. |
|
BJ7 |
Capacidade de aplicación de algoritmos de resolución dos problemas e manexo do software axeitado |
|
BJ8 |
Capacidade de traballo en equipo e de forma autónoma |
|
BJ9 |
Capacidade de formular problemas en termos estatísticos, e de resolvelos utilizando as técnicas axeitadas |
|
BJ10 |
Capacidade de identificar e resolver problemas |
|
BJ11 |
Capacidade de integrarse nun equipo multidisciplinar para a análise experimental |
|
BJ12 |
Adquirir destreza para o desenvolvemento de software |
|
BJ13 |
Capacidade de análise estatística crítica das mostras, as formulacións e resultados |
|
BJ14 |
Redacción de informes estatísticos con precisión, orde e claridade |
|
BJ15 |
Representar un problema real mediante un modelizado estatístico axeitado |
|
BJ16 |
Deseñar un plan de observación ou recollida de datos que permita abordar o problema de interese. |
TypeC
|
Code |
|
|
Job guided |
|
CJ1 |
Ser capaz de identificar un problema da vida real. |
|
CJ2 |
Dominar a terminoloxía científica-metodolóxica para comprender e interactuar con outros profesionais. |
|
CJ3 |
Habilidade para traballar os aspectos metodolóxicos da investigación en colaboración con outros colegas a través do Campus Virtual co foro. |
|
CJ4 |
Habilidade para realizar a análise estatística con ordenador. |
|
CJ5 |
Escoller o deseño máis axeitado para responder á pregunta de investigación. |
|
CJ6 |
Utilizar as técnicas estatísticas máis axeitadas para analizar os datos dunha investigación. |
|
CJ7 |
Planificar, analizar e interpretar os resultados dunha investigación considerando tanto os aspectos teóricos coma os metodolóxicos. |
|
CJ8 |
Habilidade de xestión administrativa do proceso dunha investigación. |
|
CJ9 |
Comunicación e difusión dos resultados das investigacións. |
|
CJ10 |
Lectura con xuízo crítico de artigos científicos dende unha perspectiva metodolóxica. |