Guía DocenteCurso Facultade de Dereito |
Grao en Dereito |
Asignaturas |
Dereito de obrigas e danos |
Avaliación |
|
|
|
Datos Identificativos | 2018/19 | |||||||||||||
Asignatura | Dereito de obrigas e danos | Código | 612G01016 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Proba de resposta breve | A2 A5 A6 A9 A10 A11 | As probas escritas a realizar estarán compostas por varias respostas breves. | 54 |
Discusión dirixida | A2 A6 A9 A10 A11 | Valoraráse a iniciativa na intervención, o número de intervencións e a utilización de argumentos e razonamientos xurídicos adecuados. Non se precisa que se aporte a solución ocrrecta. Interesa o debate. | 5 |
Proba oral | A2 A6 A9 A10 A11 | Se se realiza polo profesor unha proba oral, nela valoraráse a expresión verbal, a utilización da terminoloxía xurídica e os contenidos expostos. | 5 |
Lecturas | A2 A6 A9 A10 A11 | Valoraráse as propostas de lecturas realizadas polos estudantes, a propia lectura na aula e posterior resumen, análise e conclusións obtenidas da mesma. | 5 |
Presentación oral | A2 A5 A6 A9 A10 A11 | Valoraráse a expresión oral, o manexo dos térmos, a orientación pedagóxica, e a utilización de TICS e contenidos da exposición. | 5 |
Traballos tutelados | A2 A6 A9 A10 A11 | Os casos prácticos que haberán de entregarse contarán polo menos o 20% da asignatura | 20 |
Actividades iniciais | A2 A6 A9 A10 A11 | Valoraráse a iniciativa na intervención, o debate e a discusión, a defensa da propia posición xurídica, a expresión oral, e a capacidade de convicción e o contenido xurídico en xeral. | 5 |
Actividades iniciais | A2 A6 A9 A10 A11 | Valoraráse a iniciativa e interese do alumno respecto da materia. | 1 |
Observacións avaliación | |||
Os estudantes dos diferentes grupos de Dereito de Obrigas e danos recibirán indicacións concretas e específicas sobre as probas de avaliación no momento de presentación da materia polos seus respectivos profesores encargados da docencia, que poderán modular ou modificar as pautas establecidas con carácter xeral nesta Guía docente. |
|