Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Datos Identificativos | 2018/19 | |||||||||||||
Asignatura | Investigación e Innovación en Didáctica das Linguas Iniciais e as súas literaturas | Código | 652534012 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Se atendemos ás competencias, ora xerais ora específicas, principalmente se centrarán na capacidade para resolver problemas, na comunicación oral e escrita na propia lingua, na habilidade no uso das TIC, na capacidade de crítica e autocrítica, no compromiso ético, na capacidade para aprender a traballar de forma autónoma, en comprender e posuír coñecementos, na aplicación de coñecementos, na capacidade de emitir xuízos, na capacidade de comunicar e aptitude social, na habilidade para a aprendizaxe, na adquisición dunha formación básica en instrumentos, técnicas e recursos para a investigación en Didáctica da Lingua e a Literatura, en aplicar coñecementos básicos na construción de instrumentos de investigación e análise de datos coñecemento e análise do marco epistemolóxico da Didáctica da Lingua e a Literatura, na identificación das liñas de investigación na Didáctica da Lingua e a Literatura: investigación centrada en procesos, metodoloxías, contextos, crenzas e contidos, e no deseño e desenvolvemento dun proxecto de investigación no ámbito da Didáctica da Lingua e a Literatura. Estaremos, portanto, a destacar os seguintes obxectivos / resultados da aprendizaxe: - coñecer as características e métodos propios da investigación en Didáctica da Lingua e a Literatura - identificar as principais liñas de investigación nesta Área de Coñecemento - deseñar un proxecto de investigación utilizando unha metodoloxía coherente e adecuada aos obxectivos do estudo - saber describir e contextualizar os problemas específicos relacionados coas metodoloxías de investigación no ámbito das Ciencias Sociais (sen deixar á parte os das Humanidades). Atenderase ao desenvolvemento de proxectos interdisciplinares innovadores orientados á adquisición das habilidades docentes e de investigación didáctica, á planificación de procesos de elaboración de proxectos interdisciplinares que integren de maneira coherente a identidade curricular das didácticas específicas e á icorporación dos proxectos de innovación, procedemientos e criterios para la avaliación conxunta da actividade docente e a aprendizaxe das diferentes didácticas específicas. | AM10 AM12 AM13 AM14 AM15 AM16 AM17 |
BM1 BM4 BM6 BM8 BM11 BM13 |
CM1 CM3 CM6 CM9 CM12 |
|