Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Educación Infantil |
Asignaturas |
Valores e educación para a igualdade |
Avaliación |
|
|
Datos Identificativos | 2018/19 | |||||||||||||
Asignatura | Valores e educación para a igualdade | Código | 652G01008 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Análise de fontes documentais | A5 A12 A13 A26 A40 B3 B4 B5 B6 B9 B10 B11 B13 B20 B22 B23 B24 C1 C3 C4 C7 | Análise e discusión de documentos e fontes relevantes así como desenvolvemento de actividades prácticas. | 10 |
Traballos tutelados | A4 A6 A9 A10 A11 A12 A13 A22 A23 A25 A26 A39 A40 B3 B4 B5 B6 B9 B10 B11 B13 B14 B20 B22 B23 B24 C1 C3 C7 | Para avaliar os traballos teranse en conta os seguintes aspectos: - Estrutura: aspectos formais, organización do contido, claridade expositiva e corrección gramatical. - Contido: Comprensión de ideas básicas, dominio conceptual, búsqueda e uso de distintas fontes complementarias e actuais. Entregarase na data que se indique. É condición indispensable entregar o traballo para presentarse a proba de ensaio. |
20 |
Recensión bilbiográfica | A13 A26 B3 B4 B5 B6 B10 B11 B22 C1 C4 C7 | Proceso de lectura crítica dun libro ofertado pola profesora. Comprende ademais da lectura da obra en cuestión, a análise do seu contido, unha crítica e mesmo unha valoración en relación con outros documentos de igual ou parecida natureza. Facilitaránse unhas pautas que permitirán a elaboración do mesmo. | 10 |
Presentación oral | A13 A26 B3 B5 B6 B10 B11 B22 B23 C1 C3 C4 C7 | Exposición de traballos realizados diante do grupo de referencia, procurando tirar conclusións sobre a problemática invesigada, documento ou experiencia abordada. Para a súa avaliación teranse en conta os seguintes aspectos: - Orden na exposición. - Relevancia e organización dos contidos expostos. - Coordinación da exposición (que reflicta un traballo colaborativo, non unha suma de partes). - Nivel de comprensión dos contidos básicos. - Claridade expositiva e corrección lingüística. - Creatividade (presentación suxestiva, motivadora, dinamizadora da participación das/os compañeiros/as...) - Uso de recursos... Expoñeranse nas data que se indiquen. É condición indispensable a exposición para presentarse á proba de ensaio. |
10 |
Proba de ensaio | A4 A5 A6 A9 A12 A13 A26 B3 B6 B9 B10 B11 B22 C1 C4 C7 | A proba de ensaio, de carácter individual, utilizada para a avaliación da aprendizaxe o remate do curso consistirá en dar resposta ás cuestións prantexadas que implicarán un tratamento global e integrado dos contidos abordados ao longo da materia. Valoraránse as respostas concretas e precisas, asi como a utilización de fontes (apoio na documentación achegada así como noutras lecturas realizadas) que favorezan un discurso coherente e razoado. A súa realización terá lugar segundo calendario oficial. |
50 |
Observacións avaliación | |||
1. OPCIÓNS DE AVALIACIÓN Atendendo ó traballo e á participación do alumnado na materia, a avaliación contempla dúas opcións: Opción A: A cualificación final será a suma das Na realización da proba de ensaio, o alumnado poderá dispor do material dado pola docente ou de elaboración propia durante os 30 minutos iniciais. No caso de que a avaliación Opción B: Para o alumnado que non asiste/participa nas actividades de aula (asistencia inferior ao 85%), e con recoñecemento por parte do Decanato da Facultade de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, No caso de que a avaliación resulte negativa ó final do cuadrimetre, a 2. OBSERVACIONS ADICIONAIS:
- O alumnado da - - Ao longo do 2º - O alumnado de Continuación de estudos (repetidor), obrigatoriamente deberá poñerse en contacto ca profesora antes Todas as condicións descritas serán válidas para a 2ª oportunidade. |
|