Guía DocenteCurso
Escola Politécnica Superior
  Inicio | galego | castellano | A A |  
Mestrado Universitario en Enxeñaría Naval e Oceánica (plan 2018)
 Asignaturas
  Tecnoloxía da construcción do buque (en extinción)
Abrir nova vista Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2018/19
Asignatura (*) Tecnoloxía da construcción do buque (en extinción) Código 730496019
Titulación
Mestrado Universitario en Enxeñaría Naval e Oceánica (plan 2018)
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 1º cuadrimestre
Primeiro Obrigatoria 4.5
Idioma
Castelán
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Enxeñaría Naval e Industrial
Coordinación
Bouza Fernandez, Javier
Correo electrónico
javier.bouza@udc.es
Profesorado
Bouza Fernandez, Javier
Correo electrónico
javier.bouza@udc.es
Web
Descrición xeral O contido desta materia directamente ligado cos obxectivos finais a conseguir será o seguinte: - Desenvolver o proceso técnico - comercial que ten lugar dende que un estaleiro recibe unha consulta para a construción dun buque ou artefacto ata que se asina o correspondente contrato. Breve recordatorio e complemento ao que xa se inicia nas materias de Construción Naval - Estudar o desenvolvemento do proxecto e a consolidación da estratexia construtiva. - Relacionar os aprovisionamentos co proceso produtivo. - Analizar o proceso de preparación da construción dun buque ou artefacto. - Estudar os procesos tecnolóxicos propios da construción naval. - Analizar os medios de produción do estaleiro de construción. - Inserir as inspeccións e probas no proceso produtivo. - Coñecer as particularidades da entrega do buque e do proceso de garantía
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes