Guía DocenteCurso Escola Politécnica Superior |
Mestrado Universitario en Enxeñaría Industrial (plan 2018) |
Asignaturas |
Instalacións |
Avaliación |
|
|
Datos Identificativos | 2018/19 | |||||||||||||
Asignatura | Instalacións | Código | 730497217 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 4.5 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Proba obxectiva | A20 B2 B4 B13 B15 B17 B7 B6 C1 C3 C5 C7 C8 C11 | Véxase a súa descrición no apartado de Metodoloxías. | 70 |
Estudo de casos | A20 B2 B4 B5 B13 B15 B16 B17 B7 B6 C1 C3 C5 C7 C8 C9 C11 | Véxase a súa descrición no apartado de Metodoloxías. | 30 |
Observacións avaliación | |||
Para superar a materia mediante o sistema anterior é necesario asistir a un mínimo do 80% das clases. Os alumnos que asistan a menos do 80% das clases (isto inclúe a dispensa académica) deberán defender o traballo de curso ante o profesor, momento no cal este realizará preguntas sobre o traballo, relacionadas co temario da materia, para analizar a súa participación real no traballo de curso e a asimilación dos conceptos teóricos e prácticos do temario. A diferenza entre as Universidades a distancia (p. ex., a UNED) e o resto de Universidades é que, nas primeiras, é a Universidade a responsable de poñerse en contacto co alumno e de proporcionarlle todo o material necesario para que, mediante o seu estudo, poida superar a materia. Ese non é o caso do resto de Universidades, como a UDC, nas cales é responsabilidade do alumno poñerse en contacto co profesor, descargar os materiais de Moodle e traballar con eles, asistir a clase e tomar notas do que nela dígase, seguir as indicacións verbais e escritas do profesor, e estudar todos os materiais aludidos, para poder superar a materia. O alumno que non asiste a unha ou varias clases, incluídos os alumnos con dispensa académica, teñen as mesmas responsabilidades que o resto de alumnos, aínda que neste caso, ao non asistir a clase, teñen a responsabilidade de poñerse en contacto cos seus compañeiros e cos profesores, con obxecto de recompilar todo o material docente que se comentou. Para aprobar a materia o alumno deberá ter máis de 5 puntos sobre 10 na proba obxectiva, e máis de 5 puntos sobre 10 no cómputo global da asignatura. A parte de traballos tutelados avaliarase a través dun ou máis exercicios e casos prácticos, unha parte dos cales serán realizados en clase. Dada a heteroxeneidade da formación previa que traen os alumnos dos graos previamente cursados, e tendo en conta que non hai unha asignatura previa de máster para homoxeneizar aos diferentes alumnos, o profesor poderá establecer distinto número de traballos para os alumnos procedentes de diferentes graos, así como traballos de diferentes tipos para uns e outros. Isto inclúe a posibilidade de que os alumnos con mais coñecementos previos participen activamente na impartición de clases, si o profesor o considerase oportuno. No caso de que houbese moitos alumnos, o profesor poderá realizar o exame en dúas etapas, unha primeira parte de test, e unha segunda de tipo práctico, de forma que só se poderá realizar a segunda parte se se supera a primeira. O profesor poderá repartir a proba obxectiva ao longo da materia. Neste caso, a última parte da devandita proba obxectiva coincidirá coa data do exame da primeira oportunidade (xuño). O profesor poderá valorar, como parte da proba obxectiva, exercicios, casos prácticos ou traballos tutelados realizados polo alumno durante a materia. Os criterios básicos de corrección son os seguintes:
|
|