Guía DocenteCurso
Escola Politécnica Superior
  Inicio | galego | castellano | A A |  
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos
 Asignaturas
  Captura de Movemento
   Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Prácticas de laboratorio A21 A22 A37 B2 B4 B6 B7 B10 C2 C6 Avaliarase a capacidade do alumno para resolver os problemas prácticos expostos. 10
Traballos tutelados A37 A22 B1 B2 B3 B4 B6 B7 B10 C2 Avaliarase o grao de consecución dos obxectivos do proxecto, de acordo á complexidade do mesmo. 40
Proba obxectiva A21 O examen consistirá nunha serie de pregunta tipo test para realizar en Moodle. 50
 
Observacións avaliación

No caso de estudantes con dispensa académica, a avaliación basearase, ademais de no exame, nun seguimento do traballo realizado durante o curso, e no proxecto final que devanditos alumnos tamén terán que realizar.

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes