Guía DocenteCurso Escola Universitaria de Deseño Industrial |
Grao en Enxeñaría de Deseño Industrial e Desenvolvemento do Produto |
Asignaturas |
Taller de Modelos e Prototipos e Proxectos Experimentais |
Competencias do título |
Datos Identificativos | 2018/19 | |||||||||||||
Asignatura | Taller de Modelos e Prototipos e Proxectos Experimentais | Código | 771G01029 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Terceiro | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Código | Competencias / Resultados do título |
A4 | Traballar de forma efectiva como individuo e como membro de equipos diversos e multidisciplinares. |
A6 | Formación amplia que posibilite a comprensión do impacto das solucións de enxeñaría nos contextos económico, medioambiental, social e global. |
A7 | Capacidade para deseño, redacción e dirección de proxectos, en todas as súas diversidades e fases. |
A8 | Capacidade de usar as técnicas, habilidades e ferramentas modernas para a práctica da enxeñaría. |
B2 | Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo para cuestionar a realidade, buscar e propoñer solucións innovadoras a nivel formal, funcional e técnico. |
B4 | Traballar de forma colaborativa. Coñecer as dinámicas de grupo e o traballo en equipo. |
B5 | Resolver problemas de forma efectiva. |
B6 | Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
B7 | Capacidade de liderado e para a toma de decisións. |
B9 | Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo. |
B10 | Capacidade de organización e planificación. |
B11 | Capacidade de análise e síntese. |
B12 | Comprensión das responsabilidades éticas e sociales derivadas da súa actividade profesional |
C3 | Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C6 | Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 | Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|