Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias |
Licenciado en Química |
Asignaturas |
Curso Avanzado de Proteínas e Ácidos Nucleicos |
Competencias do título |
Datos Identificativos | 2018/19 | |||||||||||||
Asignatura | Curso Avanzado de Proteínas e Ácidos Nucleicos | Código | 610311619 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
1º e 2º Ciclo | 2º cuadrimestre |
Cuarto Quinto | Optativa | 7.5 | ||||||||||
|
Código | Competencias / Resultados do título |
A9 | Coñecer os rasgos estruturais dos compostos químicos, incluíndo a estereoquímica, así como as principais técnicas de investigación estrutural. |
A12 | Relacionar as propiedades macroscópicas coas de átomos e moléculas. |
A13 | Comprender a Química dos principais procesos biolóxicos. |
A15 | Recoñecer e analizar novos problemas e planear estratexias para solucionalos. |
A19 | Levar a cabo procedementos estándares e manexar a instrumentación científica. |
A20 | Interpretar os datos procedentes de observacións e medidas no laboratorio. |
A21 | Comprender os aspectos cualitativos e cuantitativos dos problemas químicos. |
A22 | Planificar, deseñar e desenvolver proxectos e experimentos. |
A23 | Desenvolver unha actitude crítica de perfeccionamento na labor experimental. |
B1 | Aprender a aprender. |
B2 | Resolver problemas de forma efectiva. |
B3 | Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. |
B4 | Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
B5 | Traballar de forma colaborativa. |
B6 | Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
C2 | Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 | Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C6 | Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 | Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|