Guía DocenteCurso Facultade de Filoloxía |
Grao en Inglés: Estudos Lingüísticos e Literarios |
Asignaturas |
Literatura Inglesa e Xénero |
Competencias do título |
|
|
|
Datos Identificativos | 2018/19 | |||||||||||||
Asignatura | Literatura Inglesa e Xénero | Código | 613G03043 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Código | Competencias / Resultados do título |
A1 | Coñecer e aplicar os métodos e as técnicas de análise lingüística e literaria. |
A2 | Saber analizar e comentar textos e discursos literarios e non literarios utilizando apropiadamente as técnicas de análise textual. |
A3 | Coñecer as correntes teóricas da lingüística e da ciencia literaria. |
A6 | Ter un dominio instrumental avanzado oral e escrito da lingua inglesa. |
A11 | Ter capacidade para avaliar, analizar e sintetizar criticamente información especializada. |
A14 | Ser capaz para identificar problemas e temas de investigación no ámbito dos estudos lingüísticos e literarios e interrelacionar os distintos aspectos destes estudos. |
A15 | Ser capaz de aplicar os coñecementos lingüísticos e literarios á práctica. |
A16 | Ter un coñecemento avanzado das literaturas en lingua inglesa. |
A19 | Coñecer a situación sociolingüística da lingua inglesa. |
B1 | Utilizar os recursos bibliográficos, as bases de datos e as ferramentas de busca de información. |
B2 | Manexar ferramentas, programas e aplicacións informáticas específicas. |
B3 | Adquirir capacidade de autoformación. |
B4 | Ser capaz de comunicarse de maneira efectiva en calquera contorno. |
B6 | Ter capacidade de organizar o traballo, planificar e xestionar o tempo e resolver problemas de forma efectiva. |
B7 | Ter capacidade de análise e síntese, de valorar criticamente o coñecemento e de exercer o pensamento crítico. |
B8 | Apreciar a diversidade. |
B10 | Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán/á e profesional. |
C2 | Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 | Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 | Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
|