Guía DocenteCurso Facultade de Socioloxía |
Mestrado Universitario en Socioloxía Aplicada: Investigación Social e de Mercados |
Asignaturas |
Mercados e Competencia |
Fontes de información |
|
|
Datos Identificativos | 2018/19 | |||||||||||||
Asignatura | Mercados e Competencia | Código | 615518004 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Bibliografía básica |
Ries, Al. (1993). Posicionamiento. Mc Graw-Hill Ries, Al. (2002). Posicionamiento, la batalla por su mente. Mc Graw-Hill Trespalacios, J.A., Vázquez, R., Bello, L. (2005). Investigación de Mercados. Thomsom Trout, J. (2010). Reposicionamiento: La estrategia competitiva en una era de hipercompetencia. Pirámide Valderrey, P. (2011). Segmentación de mercados. StarBook |
|
|
Bibliografía complementaria | |
|
|