Guía DocenteCurso
Facultade de Socioloxía
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Socioloxía Aplicada: Investigación Social e de Mercados
 Asignaturas
  Mercados e Competencia
   Fontes de información
Bibliografía básica Ries, Al. (1993). Posicionamiento. Mc Graw-Hill
Ries, Al. (2002). Posicionamiento, la batalla por su mente. Mc Graw-Hill
Trespalacios, J.A., Vázquez, R., Bello, L. (2005). Investigación de Mercados. Thomsom
Trout, J. (2010). Reposicionamiento: La estrategia competitiva en una era de hipercompetencia. Pirámide
Valderrey, P. (2011). Segmentación de mercados. StarBook

Bibliografía complementaria

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes