Mestrado Universitario en Socioloxía Aplicada: Investigación Social e de Mercados
Descriptores
Ciclo
Período
Curso
Tipo
Créditos
Mestrado Oficial
2º cuadrimestre
Primeiro
Optativa
3
Idioma
Castelán
Galego
Modalidade docente
Presencial
Prerrequisitos
Departamento
Ciencias Biomédicas, Medicina e Fisioterapia
Coordinación
Rivadulla Fernandez, Juan Casto
Correo electrónico
casto.rivadulla@udc.es
Profesorado
Cudeiro Mazaira, F.Javier
Rivadulla Fernandez, Juan Casto
Correo electrónico
javier.cudeiro@udc.es
casto.rivadulla@udc.es
Web
Descrición xeral
Nesta materia darase unha visión xeneral do funcionamento do sistema nervioso que permite entender procesos tan complexos como a toma de decisións ou as emocións. Farase un repaso das últimas tecnoloxías do campo e a súa aplicación a investigación de mercados. Algúnhas destas tecnoloxías aplicaránse durante as prácticas.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías