Teaching GuideTerm
Faculty of Sociology
  Home | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Socioloxía Aplicada: Investigación Social e de Mercados
 Subjects
  Analysis of Social Networks as Value Generators
   Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Coñecer as boas prácticas que permiten actuar de forma proactiva para evitar problemas de xestión en redes sociais AC2
AC5
AC7
BC2
BC3
Manexar ferramentas de monitoraxe que permitan acceder á información de diferentes fontes, así como outras para a xestión específica de redes sociais AC3
AC8
AC9
BC6
BC8
CC3
Analizar o posicionamento en buscadores e influír nos resultados de procura dos usuarios para controlar a reputación online AC1
AC6
BC1
Facer un uso correcto das redes sociais, coñecer os problemas de identidade que se dan nas redes e xestionar a súa propia marca persoal AC10
AC11
BC4
CC1
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes