Nun mundo cada vez máis interconectado, a identidade convértese, como explica Zygmunt Bauman (2005), nunha especie de moeda de troco contestada: por unha banda, a identidade pode potenicar, capacitar, reforzar e empoderar, pero por outro, pode dividir, excluír e oprimir; iso si, depende de como se conciba, interprete, represente e utilice. E esta realidade só se complica ao considerarmos a situación das persoas e grupos que sofren diversas formas de inxustiza a raíz dun ou máis aspectos da súa identidade persoal ou colectiva. A miúdo son varias as formas de discriminación (ou, ao contrario, de privilexio) que converxen nunha soa persoa debido á súa procedencia nacional ou étnica, o seu xénero, a súa "raza", ou os seus medios económicos (entre outros factores). Aquí é onde entra en xogo a análise interseccional: Cales son as implicacións deste cruzamento de formas de discriminación? Pode que a persoa en cuestión nin sequera se identifique a si mesma/o tal e como lle identifican outras moitas persoas alleas á súa realidade. Que factores pesan máis nestas dinámicas inxustas? Como responder a todo iso desde as políticas sociais? Estas preguntas conforman a esencia desta asignatura.
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.